9.8.2009

המראה הבובתי

אני לא בדיוק בחורה קטנטנה ובובתית. אבל את המראה הזה אני מאוד אוהבת. יש לי חיבה לנעלי בובה/בלרינה, שטוחות או על עקב (למרות שכרגע אין לי הרבה ברירות, שטוח) ולאחרונה פיתחתי חיבה לחצאיות.

לארוחת שישי הרכבתי מראה בובתי למדי.
חצאית בצבע אבן שקניתי בגולף. צירפתי אליה גופיית בייסיק פשוטה מקסטרו,סנדלים מגולף ושרשרת ניטרלית אך הכרחית.בהתחלה בכלל מדדתי את החצאית בכחול. אני לא זוכרת למה, אבל החלטתי שהגוון הזה יהיה לי יותר שימושי ובסוף לקחתי את זו (אל דאגה, אמא שלי קנתה את הכחולה לעצמה, היא נשארה במשפחה). הפפיון שלה כל כך מתוק!
אולי זו רק אני, אבל כשהלכתי לקנות את הגופיה הזו בקסטרו הקיר עם הגופיות פשוט שימח אותי. זה כל כך מרגיע לראות את כל הצבעים האלה יחד על קיר. ממש יצירת אומנות (כנראה שמשככי הכאבים עושים לי משהו לא רק בברכיים אלא גם בראש). זה גאוני מבחינת החנות, כי לי זה ממש עשה חשק לקחת הרבה יותר מאשר הגופיה האחת שתכננתי. הפאק היחיד בתוכנית שלהם הוא שלא היו מידות, כך שבסוף רכשתי אחת בלבד.

אז מה היה לנו כאן?
גופיה, קסטרו, 40 ש"ח, 33 ש"ח אחרי הנחה מהתווים.
חצאית, גולף, 120 ש"ח בסופעונה, 100 ש"ח אחרי הנחה מהתווים.
סנדלים, גולף, 90 ש"ח בסופעונה, 75 ש"ח אחרי הנחה מהתווים.
שרשרת, דוכנים באונ' ת"א, 5 ש"ח.

כמו שניתן לראות, 17% הנחה בגלל תו הזהב הופך את כל השופינג למאוד נעים...

2 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

הסנדלים רכישה מעולה:)
ובכלל זה מראה שכיף לקבל איתו את השבת! שבוע טוב

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות.
שבוע טוב גם לך