25.8.2009

תכשיטים

יום ההולדת השנה היה הזדמנות מצויינת לשדרג את מלאי התכשיטים שלי.
כנראה שהחברות שלי חשו בעצמן שזו ההעדפה שלי השנה, בלי שרמזתי, כי זה בדיוק מה שקיבלתי.

מסתבר שהבלוג מאוד עזר להן להחליט מה לקנות לי. אז אם החברות שלכן לא קונות לכן מתנות מדוייקות, פשוט תפתחו בלוג! השנה כל המתנות היו בול לטעמי (לא שבשנים קודמות הן לא היו, אבל הפעם אלו ממש היו דברים שלבד הייתי בוחרת). מתנה אחת אפילו קלעה כל כך לטעם שלי, שכבר קניתי אותה לבד! חברים קנו לי סט שרשרת ועגילים מג.ר.א.ס, סט שרכשתי לעצמי לבד ביומולדת שנה שעברה.
ונעבור לתמונות...

העגילים ממגנוליה, מאוד קלאסיים ושימושיים. מתאימים כמעט לכל בגד. אני מאוד אוהבת עגילים ארוכים, הם יוצרים אשליה של צוואר ארוך יותר.

מאוד רציתי טבעת סגולה שראיתי במגנוליה. בחנות שאני ביקרתי בה, היה להם אותה רק במידה קטנה מדי ולכן לא קניתי אותה אז. החבר ביקש טיפ, מה לקנות לי ליומולדת (למרות שכבר קיבלתי וממשתי, כרטיסים לשלמה בקיסריה), אז הזכרתי את הטבעת. כשהוא הגיע לחנות, מלאי הטבעות הסגולות בלבל אותו והוא לא זכר איזו רציתי, אז הוא קנה לי שוברים במקום. החלטה טובה בסופו של דבר. כי כשמדדתי את הטבעת הסגולה במידה שלי, לא אהבתי אותה בכלל.
ואז ראיתי את הנפלאה הורודה הזו. כל כך עדינה עם הגוון הזה של האבן והכסף במט. וגם היא משתלבת כמעט עם הכל.

ועכשיו לקלאסיקה אמיתית.
כבר המון זמן רציתי פנינים. מהסוג הקטן והעדין, לא הגדולות. קטנות שחובקות באלגנטיות את הצוואר מעל עצמות הבריח. עד עכשיו לא הסתכלתי עליהן אפילו כי חייתי תחת הרושם ששרשרת כזו היא מאוד יקרה. כשהלכתי לג.ר.א.ס להחליף את הסט שכבר היה לי מיד ראיתי את השרשרת הזו. מיד ביקשתי למדוד. התפלאתי לגלות שהמחיר שלה לא היה עד כדי כך גבוה כמו שחשבתי. 309 ש"ח.הייתי צריכה להוסיף שקל אחד בלבד.
שרשרת בשילוב גולדפילד ופנינים מלוטשות קטנות. שלמות.
(כמובן שהסבתא הרוסיה שלי היתה מאוד מרוצה שהנכדה שלה חזרה עם פנינים הביתה).

ופריט אחרון, לא כל כך חדש אבל חדש אצלי.
סבתא שלי קנתה את השעון הזה של Citizen לפני שנים. שעון דיגיטלי מזהב עם רצועת זהב עדינה.
כשהיא באה לבקר ליומולדת שלי, היא הביאה איתה כמה תכשיטים שלה והשעון הזה גם היה שם. מאחר ולפני כמה שנים היא קנתה שעון חדש היא שאלה אם אני רוצה את הישן שלה. אמנם צריך להחליף לו סוללה ולנקות אותו מעט, אבל בעיני הוא בכל זאת מציאה.
וכך הגיע אליי תכשיט הזהב הראשון שלי. אני לא כל כך אוהבת זהב עליי כי תמיד יש לי תחושה שזה נראה עליי פרחי בגלל גוון העור. אבל השעון הזה עדין מדי בכדי להשתייך לקטגוריה הפרחית, אז ויתרתי לו :)

2 תגובות:

לובה אמר/ה...

תתחדשי! התכשיטים יפים מאוד.

שרשראות צ'וקר אמר/ה...

ממש אהבתי, השרשראות יפות ועדינות.