17.5.2009

J

J היא חנות חדשה יחסית שמייבאת בעיקר אברקומבי אנד פיץ' אבל גם מגוון מותגי גלישה כמו אוניל, רוקסי וקוויקסילבר. עריכה : החנות ממוקמת בקומה הכניסה של קניון רמת אביב, מול סטיב מאדן.
האמת שאני לא חסידה גדולה של אברקומבי וגם כשהייתי בארה"ב, שם אפשר למצוא אותם במחירים יותר שפויים, לא טרחתי בכלל להיכנס לחנות שלהם כי מבחינתי Old navy מספיק טובים והרבה יותר זולים מהם.
אבל קיבלנו שובר של 50 ש"ח לחנות, אז החלטנו להיכנס.
לאחר סריקה של הקולבים כבר כמעט התייאשתי. רוב החולצות היו די בסיסיות ובמחיר מופקע לחלוטין. 290 ש"ח לטוניקה מטריקו? מוגזם מוגזם מוגזם. ואז מצאתי סקציה אחרת בחנות של "בגדי גולשים". מצאתי שם טוניקה יפה וצבעונית בסגול וטורקיז. כשמדדתי הים גם ישבה מאוד יפה על הגוף. ומי היה מאמין? היא גם עלתה פחות מ200 ש"ח. ליתר דיוק 160. לא בדיוק זול, אבל שובר ההנחה הפך את הקנייה להרבה יותר נוחה. הטוניקה היא של אוניל והיו שם עוד הרבה דברים ממש יפים שלהם. לא ציפיתי. חשבתי שבגדי גלישה זה מכנסיים לא נשיים וחולצות לייקרה מגעילות.
לא מצאתי את החולצה באתר בגוונים שאני קניתי, אבל זה מאוד דומה:

לגברים הסיפור היה מאוד דומה. טי-שירטים פשוטות ב250 ש"ח ומעלה. ובסוף גם הוא קנה טי שירט של קוויקסילבר, ב99 ש"ח.
החנות מעוצבת מאוד יפה ונוח. מוארת טוב אבל לא מסנוורת ובהירה. תאי ההלבשה מהנוחים שראיתי בארץ. תאים אמריקאים, עם דלת שננעלת(!!!). המוכרות היו מאוד נעימות ולא דוחפות. מי שעיצב את החנות יודע מה הוא עושה.

אז נכנסנו לחנות שמתגאה שהיא מייבאת את אברקומבי וקנינו אוניל וקוויקסילבר. מצד שני אנחנו לא בדיוק קהל היעד ובכל זאת יצאנו עם שקית.
שווה קפיצה גם אם אתן לא חובבות מושבעות של אברקומבי ולו רק בגלל שתי הפינות שמוקדשות ל"אופנת גלישה" במחירים סבירים יחסית.

2 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

אבל לא כתבת איפה החנות :S

קרן אמר/ה...

נכון, כנראה מחקתי באיזשהו שלב כי אני די משוכנעת שכתבתי את זה. מוזר.
תודה על העדכון, תוקן :)