5.5.2009

הגאלה השנתית של המטרופוליטן

אחח, איזה מראות היו שם. תענוג צרוף לעיניים. היו גם כמה נפילות, אבל לא קטסטרופליות במיוחד. כולן הלכו על בטוח במובן מסויים. זה אחד מהאירועים הבודדים של השנה שבהם מוטב ורצוי להעז. לדפוק תלבושת עם טוויסט. אבל חוץ ממדונה אף אחת לא הלכה עם העיקרון הזה (את התלבושת של מדונה מבית לואי ויטון כולכן כבר ראיתן במדורי האופנה, אני מניחה).
נתחיל בקייטי פרי המתוקה. דווקא ממנה ציפיתי לתלבושת תיאטרלית במיוחד והיא דווקא הפתיעה בבחירה סולידית יחסית. סולידית סולידית, אבל עדיין מצויינת. הגזרה והגוון מחמיאות מאוד לגופה, התסרוקת תואמת ומתכתבת מצויין עם הצמיד שיוצרים מראה wonderwomen מרומז. You go girl!
אן האתווי בחרה בשמלה בגוון מעולה שמחמיא מאוד לצבע שיערה. השמלה מאוד מעניינת ונועזת יחסית לבחירות הקלאסיות בדרך כלל של אן. הנעליים מאוד אופנתיות ומשלימות מצויין את השמלה. רק השיער קצת הורס את המראה הכללי, אבל היא עדיין מקבלת You Go girl! ממני.
נעבור לאחיות אולסן. מצטערת. לא יודעת להבדיל בינהן ולכן נקרא להן אולסן א' ואולסן ב' על פי סדר התמונות (נדמה לי שהראשונה זו אשלי והשניה זו מרי קייט אבל ממש על תתפסו אותי במילה).
שתיהן בחרו להתחפש. צעד שאמנם תואם כביכול את האירוע, אבל גם את זה צריך לדעת לעשות. הן די אכזבו אותי כי ביומיום הן דווקא מצטיינות. אולסן א' בחרה להתחפש לרוח רפאים. לקחה את הסדין הלבן שאמא הסכימה להשאיל לטובת התחפושת, תפרה אותו קצת, וברוח יום העצמאות היא רצה עכשיו להבהיל את פארוק ששד בא לקחת אותו. אולסן ב' לעומתה בחרה בתלבושת מהמחזמר המצליח עלובי החיים with glitter. שמלת שכבות שמקצרת אותה והורסת את הפרופורציות של הגוף שלה, איפור עיניים כבד מדי ושיער לא ברור. לשתיכן, Please Plaese Go!

רנה, חייך ישתנו מן הקצה אל הקצה כי אל הדרך הסטייליסט הקודם יוצא. לרנה זלווגר יש מחוייבות בלתי מתפשרת כלפי קרולינה הררה, וגם הפעם היא בחרה בה. הפעם הבחירה מדוייקת להפליא לדעתי. הגוון מצויין לצבע שיערה ומחמיא לעורה מאוד. הגזרה היא אמנם בת הים לא מחדשת אבל בכל זאת נראת טוב מאוד. המשחקים עם הבד יפים ומחמיאים לגופה. השרשרת, השיער והאיפור בדיוק במידה הנכונה. You Go girl!
כוכבות גוסיפ הצעירות, לייטון מיסטר ובלייק לייבלי. לא ברור כל כך המהפך הבלונדיני שעברה לייטון. היא נראת פה כמו היידי בת ההרים שהשתעשעה יותר מדי בשמלה שלה. התלבושת אמנם מחמיאה לה בגזרתה ויוצרת מחשוף יש מאין אבל ההדפס מעייף והקשירה בנעליים לא מוסיפה. בלייק הלכה על בטוח, במראה שמבגר אותה מדיי. השמלה אוספת את רוב הטרנדים של העונה, אהסימטרי - צ'ק, גזרה עם חללים - צ'ק, בד שיפון מתנפנף - צ'ק. תורכיז עמוק - צ'ק. חידוש - אין!! הנעליים לא רעות ובסך הכל הלוק הכללי עובר. פשוט ציפיתי ממישהי צעירה כמוה לנסות לחדש קצת. עדיף כבר לפול כמו לייטון מאשר להרדים כמו בלייק, לא?
ג'סיקה אלבה די מצטיינת בסך הכל. השמלה מעניינת ומחמיאה, האיפור והשיער משובחים, העגילים תואמים, אפילו התיק נעים לי בעין ושובר טוב את הגוונים.אבל הנעליים! מה קורה לך Women? קצת קשה לראות בתמונה הזו, אבל הן בהחלט לא תואמות לכל שאר האאוטפיט המרשים. חבל. עדיין, You go girl.
ואחרונות בלי יותר מדי פירוט. קייט האדסון החליטה ללכת על מראה השרירנית, השטיחה את החזה השטוח ממילא שלה והשוותה לעצמה מראה מנופח ושרירי מדי.

היידי קלום, אני מבינה שאת בהריון, אבל זה עדיין לא אומר שאת צריכה להשתמש בכל אספקת הבד בעולם כדי לכסות את עצמך, תראי את מדונה, מסכנה. בגללך לא היה מספיק בד לסיים לה את השמלה.
כבר ראינו בעבר על נשים הריוניות אחרות ואפילו עליך שאפשר להתלבש יפה גם בתקופה הזו של חייך. הריון זה לא תירוץ! Please Please go.

יצא פוסט מאוד מאוד מאוד ארוך. אבל לפחות היו גם הרבה תמונות :)
מקווה שנהנתן אם הגעתן עד כאן.

2 תגובות:

סיגליות אמר/ה...

כרגיל רנה זלווגר מהממת. :)

היידי קלום מדהימה בכל דבר, אז גם בשמלה הזאת, אבל אני מסכימה שהיא יכלה למצוא משהו יותר נורמלי ללבוש.

D.D. אמר/ה...

האווירה הכללית שם שידרה לי "שושלת" - יותר מידי נצנצים, סאטן ושסעים