26.5.2009

ציירי לך משקפיים,שפם זה לא נשי

נכנסתי לאתר של אירוקה כי קראתי שיש להם בשורה לאוכלוסיה שזקוקה למשקפי ראייה.
אמנם אינני שייכת יותר לאוכלוסיה זו קרוב ל 5 שנים (תודה רבה לייזר!) אבל עדיין תמיד מעניין אותי הנושא מאחר שבמשך שנים התבאסתי שלא יכולתי לקנות משקפי שמש שבאמת מצאו חן בעיני.
כל מי שמרכיב/הרכיב משקפיים מכיר את זה. אתה מחליט להשקיע בזוג שמש-ראייה. אבל אתה לא יכול לבחור כל משקף או כל מסגרת. רק מסגרות ספציפיות יכולות להתאים לכך, וככל שהמספר יותר גדול כך האופציות פוחתות והמחיר עולה.
בסופו של דבר את מוצאת את עצמך מוציאה 600 ש"ח מינימום על משקפיים שהן לא בדיוק חלום חייך. התפשרות זה שם המשחק.
אבל לא עוד!
אירוקה הודיעו שב"טכנולוגיה חדשנית" (תמיד נשמע לי כמו שם קוד ל"גילינו שיטה שקיימת שנים בחו"ל ואפשר לעשוק איתה בארץ") ניתן לקחת את רוב משקפי השמש של החברות המובילות ולהחליף את העדשות לשמש-ראיה. כך תוכלי להפסיק להיפרד מגוצ'י. אז לכל המשקפופריות שבינכן, יש פתרון למשקפי שמש שלא כרוך החריכת העין שלכן (לייזר...).

ועכשיו לפשר הכותרת. כבר הבנתן למה נכנסתי. אני כבר באתר, לא נסתכל על הקטלוג? נכון, אני לא צריכה לקנות שום משקף השנה. יש לי מספיק. מדובר בתחקיר לבלוג :)

בקטלוג השנה אירוקה הלכו על רעיון ממש יפה ומתוחכם. הם ציירו על הדוגמנים את המשקפיים, לצד הצגת תמונת המשקפיים. קטלוגים של משקפי שמש תמיד משעממים ונראים אותו דבר. הדוגמנית באותה פוזת בהייה בכל קטלוג. סופסוף רעיון מעניין.
בהסתכלות ראשונית לקח לי זמן להבין שמדובר בציור על העור ולא במשקפיים עם שקיפות מלחיצה.




ויקטוריה קצמן נראת מעולה בקטלוג.
התמונות לקוחות מהאתר של אירוקה.

אין תגובות: