23.5.2009

פינת הנעל

השבוע, מארון הנעליים הנרחב של אמא.
בחרתי דווקא בזוג חדש יחסית מהאוסף בגלל הגוון המאוד עדכני שלו לעונה הנוכחית (וגם מאוד לשטיח באמבטיה של ההורים...). הנעליים נקנו במקס מורטי, רשת נעליים איטלקיות שמיובאת לארץ על ידי GOLF&CO. מצטיינים בנעליים משובחות במיוחד, לרוב נוחות מאוד, אבל יקרות. אבל אם רוכשים עם תווים או כרטיס מועדון גולף ניתן לרכך את המכה לכרטיס האשראי.
הנעליים האלו מתאימות מאוד כמעט להכל. עם ג'ינס, עם חום, עם אפור, עם שחור. ה כ ל ! והן ממש משדרגות כל הופעה ממוצעת.
מקס מורטי מצטיינים בנעליים יפות, עם שיק איטלקי איכותי ולרוב גם נוחות.
שווה קפיצה אם מתחשק לך להשקיע בנעל קלאסית עם טוויסט.

5 תגובות:

boiler אמר/ה...

צבע מחשמל!
מחכים לראות שילוב איתן..

שיקסע אמר/ה...

וואו, הצבע משגע!! כמה חבל שלי אין ארון להתעלק עליו... ;)

קרן אמר/ה...

לצערי, על מחלקת הנעליים גם אני לא יכולה להתעלק. אמא שלי נועלת 39 ואני ביגפוט עם 41. רק בגדים אנחנו יכולות לחלוק. וגם זה לא כולל מכנסיים ארוכים כי אני גבוהה ב10 ס"מ ממנה.
מצד שני גם זה משהו.

Standing Ovation אמר/ה...

צודקת, קניתי מגפונים של מקס מורטי ממש בתחילת החורף והם באמת מאוד נוחים, אבל המחיר... :( הייתי צריכה להשתמש בהנחת מועדון ובזיכוי שהיה לי ועדיין השלמתי המון כסף. מצד שני הם מאוד יפים אז היה חבל להשאירם בחנות וגם די קלאסיים אז אני מניחה שזאת הוצאה משתלמת. אגב ראיתי לא מזמן את קולקציית הקיץ בסנטר והיו שם כמה זוגות משובחים. (יצא לי קצת חפירה)

קרן אמר/ה...

גם אני אהבתי את קולקציית הקיץ שלהם. היה שם סנדל מיוחד מאוד עם פסים של תורכיז צהוב בננה ואפור. מהממם, אבל יקר... המזל הוא שיקר שם בערך לכולם, אז בסופעונה נשארות עדיין מידות.