2.5.2009

פינת הנעל

השבוע בפינת הנעל נעלי בובה של רוקט דוג.
נקנו בדיוק לפני שנה ביום העצמאות ה60 למדינה ועל כן מחירם היה 60 ש"ח בחנות העודפים בשנקין.

הן נוחות מאוד (כמו כל נעל בובה שטוחה) ומשמשות אותי יחסית הרבה. מתאימות עם ג'ינס או עם חצאיות.
בדרך כלל נעלתי אותן עם חצאית מיני מג'ינס, גופיה לבנה ושרשרת צבעונית תואמת.
חנות העודפים של רוקט דוג בשנקין חביבה עליי ביותר ויש לי מספר זוגות שנקנו בה. אבל בביקור האחרון שלי בחנות לפני כשבועיים המחירים דמו יותר לחנות סטנדרטית מאשר לעודפים. כל נעלי הבובה עלו בסביבות ה200 ש"ח. זה היה גם מחירן של סנדלים שטוחות, יפות אבל לא מיוחדות בצורה בולטת לעין (או שווה 200 ש"ח לכיס). היו שם גם נעלי עקב חביבות, אבל 350 ש"ח הרגישו לי יקר מדי. ובגלל כל הסיבות שפורטו לעיל יצאתי משם נטולת שקית נעליים ביד, שזה, למי שמכיר אותי, מאוד יוצא דופן.

אני חייבת להודות שציפיתי שהמיתון יגרום להזדמנויות אופנתיות לצוץ. כלומר, ציפיתי לידירה במחירים שתאפשר לרכוש פריטים קלאסיים לטווח הרחוק בפחות כסף. אבל זה לא קורה. נדמה לי שאפילו להיפך, המחירים שעל התוויות של בגדי הקיץ גבוהים יותר משנים קודמות. אין לי מושג למה. אולי בגלל העובדה שבכל שנה סופעונה מתחיל מוקדם יותר והם רוצים להרוויח על הפריטים כמה שיותר לפני כן.
אני חושבת שבתור לקוחה הייתי מעדיפה מחירים סבירים כל העונה ושבסוף עונה ההנחות יהיו פעוטות יותר מאשר מחירים מטורפים לחודשיים-שלושה ואז ירידה איטית (כשכבר לא נשאר מידות).
אלו רק תחושות שלי או שגם אתן שמתן לב לעליית המחירים?
קצת סטיתי מנושא הנעליים אבל בסוף הכל מתחבר :)
שבוע טוב לכולם.

5 תגובות:

סיגליות אמר/ה...

איזה כיף לך שנוח לך עם נעלי בובה.. קניתי בקיץ הקודם שני זוגות יפהפיים של נעלי בובה, והן לא נוחות לי בכלל. אחד עושה לי במאחורה של כף הרגל כל הזמן פצע עד שאני לא יכולה ללכת בכלל, והשני סתם לא כזה נוח.. יש פטנט?
חוץ משני הזוגות האלה, יש לי עוד זוג נעלי בובה שאמא שלי קנתה לי והן דווקא ממש נוחות :)

קרן אמר/ה...

אז יש תכשיר שמוכרים בסופר פארם באגף המוצרים לכף הרגל. הוא באריזה בצבע תורכיז בגודל של אריזת חוט דנטלי.
מורחים את זה באזורים שמתחככים לך עם הנעל (מורחים על כף הרגל) וזה בעצם עוטף את האזור בשכבת סיליקון שגורמת לזה שלא יהיה לך פצעים או יבלות.
אני משמשת בזה תמיד בקיץ עם סנדלים חדשות (שכידוע, כמעט תמיד עושות צרות).
מצטערת שאני לא זוכרת איך קוראים לזה.

שיקסע אמר/ה...

וואו, נשמע כמו המצאה ממש גאונית!
תתחדשי על הנעליים 1;)

Standing Ovation אמר/ה...

אוי יש לי את התכשיר הוא נקרא compeed של ג'ונסון אנד ג'ונסון וזה לא עזר לי בכלל :( ולגבי עליית המחירים את צודקת בהחלט.

קרן אמר/ה...

כנראה שרגלייך ענוגות יותר משלי :)
כי אצלי זה עובד מצויין.
לגבי עליית המחירים, כנראה שנותר לנו להמתין לאמצע-סוף החודש, יש לי תחושה שאז יתחילו הסיילים.