10.5.2009

אם יש לך סימן כחול על הרגל

תתאפקי כמה ימים עם המיני. מיקרו מיני.
אלא אם את בנופש בקריביים או משהו כזה.

לא שזו הבעיה היחידה כאן. אני ממש אוהבת את ביונסה אבל היא ממש לא טובה בלבחור דברים מהארון. ברוב הפעמים זה בגלל שהאמא הטראשית שלה מתעקשת להלביש אותה.
כאן היא בחרה במיקרו מיני שלצערי מאוד לא מחמיא לרגליה ומשווה להן מראה של גזעים. הנעליים מאוד מאוד מוצלחות לטעמי ואני די מאוהבת בהן. הטי שירט והשרשר לא ממש קשורים והז'קט דווקא משובח.
חבל, כי דווקא יש פה אסופה של פריטים שיכולים להיראות כל אחד טוב בנפרד, אבל יחד יש פה שקשוקת אופנה נוראית.
השיער שלה גם נראה לא משהו, שרוף קצת. אם אני הייתי משלמת לספר כמו ביונסה הייתי מאוד כועסת אם השיער שלי היה נראה ככה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מסכימה איתך, אבל עם זאת מאז תקופת הדסטניס היא השתפרה בלבוש בטירוף !

ביני אמר/ה...

אני לא רואה כחול וגם אם יש, לא נורא...לא מוותרים על חצאית בגלל זה, פשוט אומרים שנפלת במדרגות...