18.5.2009

פלסטיק או שוגר?

בעבר הלא מאוד רחוק שוש ברבי נפרדה משותפתה לשוגר דדי ובחרה בדרך הברבי החדשה, שבהמשך הפכה לפלסטיק דול.
שני המותגים ממשיכים להתקיים, מתחרים אחד בשני. אבל אם תשאלו אותי, יש מנצח. בנוק אאוט.

אמנם שוגר דדי פתחו עכשיו חנות של המותג בהשקעה הזויה של מיליון ש"ח (אם תראו את החנות ואת גודלה, 30 מ"ר אז תבינו למה הזויה), אבל ללא ספק המותג בירידה.
הסלבס עברו יחד עם שושי למותג החדש שלה, וכך גם היצירתיות בחולצות. במידה מסויימת שוגר דדי נשארו מאחור. ממשיכים עם חולצות בהדפסי גולגלות, נצנצים ופאייטים. בגוונים דיכאוניים של בז',אפור ושחור. החנות אכן יפה ומושקעת אך נראת דלה מבחינת המבחר. לדעתי היה הכרחי ונחוץ להכניס איזשהו מותג נוסף לחנות כדי שהמדפים לא יראו כל כך דלילים.
מתוך קולקציית הקיץ של שוגר דדי(התמונות לקוחות מתוך האתר של החנות ג'ינג'ית)

שושי ברבי לעומתם רק פורחת. המותג שלה, פלסטיק דול, יוצא בכיוונים חדשים כל עונה. נשאר באותו סגנון רוקרי אבל מצליח בכל זאת לחדש, ניחן בצבעוניות נעימה לעין.
מעבר לכך, נראה שהניהול של המותג מתנהל מצויין. הפרזנטוריות שנבחרו לעונה הנוכחית הן איגי וקסמן ואיה כורם. הן נראות טוב בבגדים והקטלוג נראה אמין יותר מהקטלוג של שנה שעברה שהיה קצת מתאמץ לטעמי.
התחכום בקולקציה הנוכחית הוא שישנו מגוון רחב יחסית של פריטים בסגנונות שונים. נשמר סגנון הRock Star והתווסף אליו הסגנון העדין, הצעיר והשטותי יותר. כמו גופיות עם הדפסי עוגות, שמלות טריקו צבעוניות ועוד.
גם בסקציית הגברים פלסטיק דול מנצחת בגדול. החולצות של שוגר דדי נוטות יותר לכיוון ערסי עם מחשופי V ופאייטים, בעוד החולצות של פלסטיק דול שומרות על מראה הרוקר המחוספס.
רק לשם ההבהרה, אני לא מדברת פה על איכות הבגדים של שני המותגים. כפי שכתבתי בעבר, דווקא היה לי ניסיון רע עם חולצה של פלסטיק דול שלא מפסיקה להוריד צבע ואילו עם שוגר דדי אין לי ניסיון כלל. אני מניחה פשוט ששיטת העבודה והתפירה של שתי החברות דומה על גבול הזהה, בגלל העבר המשותף.

שורה תחתונה, פלסטיק דול בכיוון הנכון, בשוגר דדי מישהו צריך להתעורר.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שני המותגים מאוסים ולעוסים. ברבי לא מחדשת לצערי ושניהם לא מצדיקית את המחירים...

miri אמר/ה...

אני חוששת שאני מסכימה עם זאת שמעלי, לא רק שהאיכות לא טובה (בשביל המחיר או בכלל) זה רק עניין של זמן עד שתראי את זה על מיכל אמדורסקי

saray אמר/ה...

מסכימה איתך.. אבל אני גם חושבת ששתי המותגים האלה כבר יותר מידי נטחנו ולא באמת מחדשים משהו

קרן אמר/ה...

אני מסכימה עם העובדה שהמחירים שלהם די מופקעים לקהל הרחב. אבל רציתי להשוות שתי מעצבות שיצאו מאותה נקודה ולאן כל אחת הגיעה מבחינת מוצר.
ועניין המיכל אמדורסקי, זו בחירה מוצהרת של שוש ברבי למתג את עצמה כמלבישת סלבס. היא מנסה לעשות את זה לא רק בביצה המקומית אלא גם בחו"ל.
אם תנסי לחשוב במקום מיכל, גם את היית לוקחת :)

boiler אמר/ה...

בהתחלה זה באמת היה מגניב, היו כמה גופיות וטי שרטים לא רעות בכלל..

אבל זה נחרש בצורה המונית! הצוות התפצל ל3 שעדיין ממשיכים באותו כיון..
לא ציינת את אוהד חיים שגם היה באותה חבורה והיום בעל מותג בשם "פופיסיד" שאוהב לעשות צבעוני בעיניים אבל פחות או יותר על אותה נישה.

שמלות מקסי אמר/ה...

מתגעגעת לסנגון הזה, כבר אי אפשר למצוא חולצות כאלה ודווקא הגזרה שלהן הכי החמיאה לי.