12.5.2009

בגדי הוניגמן החדשים

עבר משהו על המעצב/ת של הוניגמן. משהו טוב לשם שינוי. על המתמחר שלהם נחה רוח הנדיבות. זה הרושם שקיבלתי מביקור בחנות בשבוע שעבר.
עד עכשיו הייתי נכנסת להוניגמן כדי לקנות בגדי בייסיק טובים ואיכותיים. גופיות, שמלה שחורה... גם בגלל שהעיצובים לא תמיד היו מדוייקים לטעמי וגם כי המחיר היה מופקע בעיני. השנה חל שיפור בשני הקריטריונים.
הבגדים צעירים יותר ומעניינים, התמחור נגיש יותר לכיס הממוצע והגזרות מחמיאות לגוף.
מעבר לקולקציה המוצלחת של מלאני פרס, נראה שגם שאר העיצובים הושפעו מהרוח הזו.
המחירים של חולצות יומיום-ערב הוא 99-159 ש"ח, מחיר סביר ביותר, במיוחדת לאור האיכות של הוניגמן שלא השתנתה.
יש לי חולצה לבנה שקניתי שם לפני 4 שנים בערך והיא עדיין יפה ושימושית. וכידוע, לבן בדרך כלל לא מחזיק הרבה.
מתוך הקולקציה של מלאני פרס, שמלה לבנה נהדרת:
אלו בגדים מהקולקציה "הרגילה".
שמלה יפה, אבל מחייבת חגורה כדי לשמור על צורה:
ומאותה סידרה:

חולצה משובחת:
חצאית מדוייקת ומחמיאה, קלאסית במובן מסויים, החולצה קצת פחות שווה לטעמי:
שמלה מדהימה(שעוד תהיה שלי!) מחמיאה מאוד לגוף:
לגבי הקטלוג. שוב, אני לא אשת מקצוע, אבל גם אנשים עם ידע בצילום הסכימו איתי לגבי הקטלוג. מלאני פרס היא אישה מהממת ביופיה ועם המון קסם ונוכחות אבל הצילומים בקטלוג בהירים מדיי והיא נראת בחלקם חיוורת וחולה. הסטיילינג מעולה ומוציא מהבגדים את המיטב. קצת מוזר שהסטייליסט נתן שייחרבו לו ככה את העבודה עם תאורה לא נכונה.
אני חייבת לציין רק שהקטלוג באתר (שעלה רק בסופ"ש האחרון) נראה הרבה יותר טוב מהקטלוג המודפס. ברקע באתר הוא שחור שמאזן את התאורה בתמונות. אבל בקטלוג המודפס הרקע הוא לבן שמדגיש את בהירות התמונות ומקצין אותה עוד יותר.

אני מאוד ממליצה על קפיצה לחנות. אולי הבגדים הם לא סופר טרנדיים אבל לדעתי עדיף להשקיע בבגד שהוא "על עונתי", שיחזיק מבחינה אופנתית גם עוד שנתיים-שלוש והוניגמן היא החנות המתאימה לכך. פעם היה צריך לנבור בין בגדי הסבתות כדי למצוא משהו, היום נדמה לי שדווקא הסבתות צריכות לנבור... :)

אין תגובות: