22.6.2009

סייל בניין ווסט

אבל רק בסניף רמת אביב. לרגל שיפוצים לסניף, הנחה של 40% על כל החנות. תיקים, נעליים, ארנקים. ה כ ל !
נתקלתי ממש במקרה. כרגע יש המולה מטורפת בחנות. ההמלצה של המוכרות היא שאם ראיתן נעל שאהבתן, אבל לא היה מידה מתאימה, או צבע לא מתאים, קחו ותחליפו בסניף אחר. לבחורה בתור לפניי אפילו איתרו את הסניף עם הנעל המבוקשת.
אם אתן מעוניינות כדאי לקפוץ מהר, כי לא נראה לי שישארו מידות לאורך זמן.
כבר עכשיו כבר היה חסר על חלק מהדגמים.
אני בחרתי בסנדל מאוד קלאסי. שחור מעור, עקב בינוני ומאוד נוח, פיפטאו:
במקום 470, עלו לי 280. מבחינתי שווה ביותר. בעיקר כי הן מאוד נוחות.
אז אם סימנתן נעל או תיק, שווה קפיצה. אבל מהר, לפני שיגמר :)

2 תגובות:

Tal אמר/ה...

איזה כיף לך!
בדיוק עכשיו חזרתי לי מקניון מלחה שם מדדתי זוג שאני מריירת עליו כבר כמה חודשים והם לא בסייל עדיין ועולים 650 ש"ח...
זה היה קשה והלב נשבר אבל נאלצתי להשאיר אותן שם עד לבוא ההנחה המיוחלת, בתקווה שלא תגמר המידה הכל כך ממוצעת שלי שתמיד נגמרת ראשונה (38...)

קרן אמר/ה...

תתנחמי בעובדה שלפחות את המידה שלך מייצרים לכל דגמי הנעליים. נעל שאני סימנתי מתחילת העונה שם בכלל לא מגיעה במידה 41. וזה בלי לדבר על חנויות שה41 שלהם כל כך קטן שלא עולה עליי.
מקווה שישאר לך. אין כאב כמו נעל מסומנת לא ממומשת :)