11.6.2009

פינת הנעל

השבוע בפינת הנעל, הדיירים הכי חדשים בארון.
לפני כשבועיים קפצתי לבקר את ההורים ואת חנות הטבע שקרובה לביתם בגלל צורך בשמן זרעי פשתן ושמן אבוקדו (שמן האבוקדו מומלץ ביותר. גם בריא יותר וגם מאוד טעים, אפילו אם אתם לא אוהבים אבוקדו).
לאחרונה יצא שבכל פעם שנפגשתי עם אמא שלי חזרתי עם זוג נעליים חדש. יש מנהגים שאסור להרוס, זה אחד מהם :)
אז באותה פעם אמא שלי, שבאופן כללי מאוד אנטי נעלי טוגו בגלל האיכות הירודה שלהם ובעיקר כי לרוב הן לא מחזיקות מעמד יותר מדי. אבל התחשק לה. היה מבצע של שני זוגות ב150 ש"ח. אז זוג לה וזוג לי.
אני בחרתי בזוג הזה:
במציאות הגוון שלהם הוא יותר חרדל ופחות צהוב.
הופתעתי לגלות שהן דווקא מאוד שימושיות ומתאימות להרבה בגדים שלי. השבוע נעלתי אותן עם מכנסי 7/8 לבנות וגופייה ירוקה. בסופ"ש שעבר נעלתי אותן עם ג'ינס קצר וגופיה סגולה.
בקיץ אני אוהבת לנעול סנדלים שטוחות צבעוניות.
בשבוע הבא נראה לי שהגיע הזמן להציג את מלאי הבירקנשטוק מתאילנד...

2 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

הסנדלים נראים ממש נוחים, נראה שזאת מציאה שווה.

קרן אמר/ה...

כן, הם אכן מאוד נוחים.
אני רואה שלא רק אני לא הצלחתי למשוך שינה היום...