4.11.2009

ידעתי שהוא לא באמת הלך

הקיץ חזר, גם אם זה רק לכמה ימים. בשבילי זה מספיק.י
את האאוטפיט הזה של עונת מעבר לבשתי אתמול לעבודה. משום מה מאוד חם אצלנו במשרד ובכל השבוע האחרון לבשתי רק חולצות בשרוול ארוך או 3/4 ועדיין היה לי חם מדי, אולי אלה כל המחשבים שפולטים חום.השמיים היפים בתמונות טבעיים לגמרי (כולל הפיח האפור מעל ת"א) והשתלבו מצויין עם גווני הלבוש שלי.י
אתמול הלכנו, החבר ואני למסעדת פרידה קאלו. לא הספקתי להחליף בגדים אחרי העבודה ולכן המשכתי לארוחה באותו ביגוד. מינוס השרשרת, פלוס עגילים גדולים ומיוחדים. וגם ג'קט בורדו, כי היה קריר.י
המסעדה היתה כמעט ריקה, עם מוזיקת רקע מאוד נעימה ומעוררת. האוכל שם קצת שונה מרוב המסעדות. אני מאוד בררנית באוכל ובדרך כלל יש רק מנה אחת שפונה אליי בתפריט, אבל אתמול ממש היתה לי התלבטות בין מנות! מזמן לא קרה לי כזה דבר. המנות שלהם הו מעיין טאפאסים, אבל טיפה יותר גדולים מהרגיל. רוב המנות עולות 35 ש"ח מלבד התוספות ובסיסיות שעולות כחצי.י
אני הזמנתי קדאיף גבינת עיזים על חציל מעושן שהיה פשוט מעולה, החבר הזמין את הפיצה... בנוסף לקחנו גם את הלוס טרס, 3 המבורגרים קטנים ומעולים, לפחות כמו מוזס.י
הסנגריה גם היתה לא רעה בכלל, אלטרנטיבה מעולה לערב חורפי. ממליצה בחום. לנו יצא כולל קוקטייל וקינוח כ100 ש"ח לאדם.י
נחזור לבגדים...י
את המגפיים האלה קניתי בקסטרו עודפים ביפו. רחוב שלבים פינת בן צבי. חנות גדולה עם מבחר ענק והיתרון על שאר הסניפים, מגיעים אליהם מודלים מהסטודיו לעיצוב של קסטרו כך שניתן למצוא שם דגמים שלא יוצרו או ג'ינס שנמכר עכשיו בחנות הרגילה במחירי עודפים (כי הדוגמנית מדדה אותו). המגפיים האלה עלו לי 200 ש"ח בלבד והם עשויים עור לגמרי. שווה.י
את זוג הצמות שלי, שקצת נמעך במשרד עשיתי לעצמי ב2 דקות בדיוק. שתי צמוד סיניות שמתעקלות על העורף. כמה חבל שאני צריכה כבר להסתפר ואז כבר לא אוכל לסדר את השיער ככה.י
החולצה-טוניקה מפול אנד בר, 129 ש"ח ואני מאוד מתבאסת שלא קניתי אותה בעוד צבעים כי היא מאוד פרקטית ונוחה.י
חגורה מאותו קסטרו עודפים ב10 ש"ח. שרשרת(חרושה) מהאונ' ב5 ש"ח, צמיד מדיווה ב20 ש"ח. טייץ מזארה בסופעונה ב40 ש"ח.י

מגיע לי להתחדש, קניתי היום מכונת תפירה! כמו שסבתא אומרת "זינגר, משהו טוף!"י
סופ"ש נעים ותודה לצלמת של התמונות היפות האלה, דורית.י

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

ניראה טעים. צריך לנסות את הפרידה הזאת.
מאוד אוהבת את הלוק של טיץ שחור עם מגפיים חומים. לא מבינה את כל אלה שאורמים שחום ושחור לא הולך ביחד. זה נכון לגוונים מסויימים, אבל מש לא כלל גורף.

המגפיים באמת ניראים טוב.

קרן אמר/ה...

זה באמת נכון רק לגבי גוונים מסויימים. אבל דווקא עם מגפיים וטייץ אני אוהבת יותר לשלב עם חום ושחור מאשר שחור ושחור שקצת יותר משעמם.
קראתי בפוסט אצלך על הזוועה של להיסתובב עם טייץ בלי חולצה שמכסה את אזור החלציים, לא ידעתי שניו יורק הפכה לצ'כונה :)