13.11.2009

תומתום ואני בעיר הגדולה

אתמול טיילנו תום ואני בתל אביב. ניצלנו את שאריות מזג האוויר הטוב שנפל עלינו ויצאנו לטיול רגלי שהתחיל בקינג ג'ורג' ואממ, גם נגמר בקינג ג'ורג'.י
קפצנו לשוק בצלאל ולשוק הכרמל, עלינו לשנקין עד לפיצה עגבניה.י
סיבוב טוב.י
היה מזג אוויר מעולה לטיולים, לא חם מדי וגם לא קר מדי.י
היה סיבוב מאוד מתגמל גם לי וגם לתום. הוא חזר עם 2 קפוצ'ונים (עם ריצ'רצ' לטענתו זה ז'קט) וג'ינס סמפל מהחנות של בלו בירד בשינקין. אני חזרתי עם שתי שמלות חדשות מחנות בקינג ג'ורג', 20 ש"ח כל אחת, טבעת, צמידים וכובע מהמם.י
על קינג ג'ורג' היה דוכן עם חגורות מאוד מעניינות ב20 ש"ח. העניין הוא שכולם התאימו לי, אבל לא בצבע. הנה אני מתלבטתי
בחרתי ללבוש לסיבוב שופינג הזה ביגוד נעים ונוח, כולל נעליים.י
את נעלי הבובה המתוקות האלה, בחום עם פרחים קטנטנים בבז' ותורכיז, קניתי באולד נייבי בניו יורק לפני שנתיים תמורת 8$ בלבד. עוד בטיול הארוך ההוא בניו יורק הנעליים האלה הפכו לנעלי הסתובבויות.י
בתמונות, תיק גנוב מאמא, לי קופר.י

סופ"ש נעים וחמים לכולם!י
תודה לתום על התמונות והחברה.י

sefi אמר/ה...

ניראה כיף ממש. חזרתי מניו-יורק ויש לי יותר זמן להגיב (כמו שניתן לראות). הטיול שלך מעורר אצלי כל מיני רגשות. מצד אחד אני מתגעגעת לתל אביב ולמגניבות הנגישה שלה ולמציאות שלה ולרחובות שלה, אבל במצד שני אי אפשר להתעלם מכמה שמכוער פה.
אני שמחה שנהנית. הלבוש והתמונות נהדרות וכמובן עושות לי חשק לצאת מהבית, מה שלא כל כך עשיתי מאז שחזרתי. הג'טלג קשה לי.

קרן אמר/ה...

אני מסכימה איתך לגבי היופי של תל אביב, לגבי הכיעור, זה תלוי לאן מסתכלים. נכון שאלנבי וכמותיו הם לא בדיוק הרחובות הכי יפים בפלנטה, אבל לטעמי אפילו בקינג ג'ורג' יש יופי מסויים. כל הצבעוניות של החנויות והבתים...
לפי התחזית יש לך עד יום רביעי להנות מימי הסתובבות נהדרים מבחינת מזג האוויר. עכשיו חזרתי והיה מזג אוויר מעולה!
לגבי הג'ט לג, גם לי היה מאוד קשה, הייתי מתעוררת ב4 בבוקר מתה מרעב! את צריכה פשוט להאבק בזה ולנסות להיכנס לשגרת יום חזרה, למרות שבמקרה שלך, עבודה מהבית, לא בטוח שזה יעזור...