19.11.2009

עוד תוצאות

במקור, לשמלה הזו היו שרוולים תפוחים סטייל סינדרלה. מאחר ואין לי צורך להתעורר מנשיקה עשיתי שדרוג קאן לשמלה הזו ותפרתי את השרוולים החוצה.י
זו השמלה השניה שקניתי בחנות בקינג ג'ורג' תמורת 20 ש"ח בלבד. שוב, כנראה שהיא גנובה, כי כל התוויות נגזרו ממנה.י
כמו תמיד, גם זו לא נראת לי כמו שמלה של 20 שקל, וזה כל הכיף בה.י
החלטתי לשלב אותה עם נעליים שטוחות ולא עם מגף או עקב כדי להדגיש את הבובתיות שלה.י
את נעלי הבובה האפורות האלה, וגם השחורות שמונחות לידי, קניתי בחנות נעליים בקינג ג'ורג'. הבחור הצעיר בחנות הוא זה עיצב אותן והן קיימות בכל צבע בערך. מאוד נוחות ולא יקרות כל כך, שני הזוגות עלו לי 150 ש"ח.י
עוד בתמונות, שרשרת אבודה שדוד שלי קנה לי ליומולדת לפני המון שנים. לפני כשנתיים לא מצאתי אותה ובתקופה שהייתי פצועה אצל ההורים יצא לי לנבור בקופסאות של אמא שלי, שם מצאתי את השרשרת האבודה.י
גרביונים שקניתי בניו פארם נראה לי. לפני שנתיים. טובים מאוד, אבל אם אני זוכרת נכון, גם שילמתי עליהם לא מעט כסף, באזור ה50 ש"ח.י
טוב, בכל זאת יש פה קצת חורף, אז לקחתי את ג'קט העור האפור שלי וצירפתי לו צעיף אפרפר כחול עם פסים בקצוות.י
האמת, כשהגיע החורף הזה וכל הקולקציות התחלפו, מאוד שמחתי שבסופעונה שנה שעברה קניתי את הג'קט הזה ולא אחד בחום. מסתבר שג'קט עור אפור מאוד חם העונה הזו. לא שזה באמת משנה, כי אני אלבש אותו בכל מקרה.י
השבוע סופסוף קיבלתי ציון על פרוייקט הגמר שלי לתואר. קיבלתי 90! ובכך גם נגמר סופסוף התואר. מחר נחגוג עם המשפחה את הסיום. אמא הבטיחה לפתוח שמפניה :)י
האמת, בשנה הראשונה לתואר כשהיה מאוד קשה ולחוץ, אמא שלי הבטיחה לי שכשאסיים את התואר היא תקנה לי חליפה. כביכול לראיונות עבודה, אבל גם כי זה מסמל משהו. היום התירוץ של ראיונות עבודה נראה רחוק מתמיד. אני די מרוצה מהעבודה שלי. אבל אתמול היה לי יום מעצבן, כל היום רבתי עם איזה סנסור לחות והיה יום מאוד מבוזבז.י

תמונה הזויה לסיום, אבל יש בה משהו.י
סופ"ש נעים!י

4 תגובות:

lian אמר/ה...

אהבתי את הלוק עם הזקט.גם לי יש אחד אפור.אבל אני מצטערת שקניתי אותו בשנה שעברה כי העונה יש יותר יפים משלי(-:!!!♥

קרן אמר/ה...

תודה!
אין מה להתחרט, כבר קנית. אז עדיף שתהני ממנו עד הסוף. כבר עדיף לך להשקיע את הכסף בג'קט אחר...
אבל אני מבינה לגמרי למה את מתכוונת. קורה לפעמים כשמנסים להקדים את זמנך :)

נעלולה אמר/ה...

לגמרי נאה לך! מתפתה לשאול מאיפה השמלה... טוב, נשברתי. מאיפה השמלה? מהממת עלייך!

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות ואין צורך להתאפק, אני חולקת מידע בכיף :)
השמלה מחנות בקינג ג'ורג' בשם איתי, היא על קינג ג'ורג' פינת שקר כלשהו, בדיוק באחת היציאות משוק בצלאל (לכיוון הצומת עם אלנבי ושינקין). מקווה שהתיאור שלי ברור איכשהו.
אם את שם ליד קשה לפספס אותה. תמיד יש שם קרוסלות בחוץ עם בגדים ב20-30 ש"ח. עדיין יש עוד הרבה ממנה, אבל בצבעים אחרים (במקום החלק הכחול אז יש בסגול או אפור). שווה קפיצה לגמרי!