29.11.2009

Party up

בשישי יצאנו לדאנס בר. כבר הרבה זמן מאוד מתחשק לי לרקוד. אמנם הביצועים קצת מוגבלים בגלל הברכיים. אבל בשישי החלטתי שנמאס לי, רססתי ספריי על הברכיים ויצאנו לרקוד.
התכנון המקורי היה ללכת לחתול והכלב. רצינו להגיע מוקדם כדי שלא אצטרך לעמוד בחוץ(עמידה במקום הכי קשה לי), העניין הוא שהצלחנו להגיע יותר מדי מוקדם. אפילו לא היה שומר בכניסה.
נו טוב, אז קפצנו לבובמארה הסמוך.
קהל מאוד מוזר היה שם, אבל בכל זאת נהננו כי היתה מוזיקה טובה.
כישורי התפירה שלי מתחילים להשתפר. כבר תפרתי שתי חצאיות. הראשונה היא זו שבתמונה. קצת קשה לראות אבל עשיתי לה חגורה מעניינת עם תיפורים. החצאית השניה שעשיתי כבר יצאה יותר טוב, בטח תופיע פה בעתיד.
כמו שבטח כבר שמתם לב, גם היום יש אורחים בבלוג. פרי וא' שהצטרפו אלינו לבילוי. (א' ביקשה להישאר עלומת שם, הפרסום לא מיטיב עמה).
קצת קר לנו בתמונה הזו. רובכם בוודאי ישאלו, למה את בקצר?
אז למה? אני שונאת להגיע למקום ולהיתקע עם סריג שמציק לי כל הערב. החניה גם ככה היתה ממש קרובה וגם לא היה עד כדי כך קר, אז השארתי את הסריג באוטו.
את התמונות היפות צלמנו על אי תנועה ברחוב החשמונאים.
דווקא בזמן הצילומים לא עברה מכונית אחת. כשסיימנו לצלם ורצינו להגיע כבר לאוטו כי קר, התחיל שטף מכוניות בלתי נפסק. מרפי מישהו?
ועכשיו לפרטים ויש לא מעט כאלה.
מה א' לבשה?
שמלה - Forever 21, NY
מגפיים - century 21, NY
גרביונים - JCpenny, NJ
שעון - Emboss, חנות במרינה בהרצליה
צמיד - China Town, NY

מה פרי לבשה?
חולצה - פולין, גנוב מהאחות הקטנה
צעיף - טי מרקט
טייץ - תמנון
מגפיים - איטליה, מציאה ב99 יורו
תיק - הוניגמן
שעון casio - יגאל שעונים בהרצל, רחובות, למרות שכל חור כבר מוכר אותם.

מה אני לבשתי?
חולצה - חנות עלומה ברחובות, 30 ש"ח.
חצאית - תפרתי בעצמי, בערך 30 ש"ח.
שרשראות - 2 ש"ח כל אחת, שוק הכרמל.
צמיד - מנגו, 50 ש"ח.
נעליים - חנות בקינג ג'ורג', 75 ש"ח.
לק כחול רויאל - WOW, יש גם בדיזינגוף סנטר, 5 ש"ח.

3 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

אני מבקשת לא להצטלם באמצע הכביש בנות!!!
אהבתי את הצבע של הגרביון שלך, זה נראה כאילו שהרגליים שלך נוצצות

ביני אמר/ה...

למה א' לא רוצה להזדהות?
כבוד להופיע פה!
אולי תעשי פוסט על המשקפיים המושמות שלי?
ולמה אין תמונות של טיפ?

קרן אמר/ה...

דנה, זה היה אחלה סט לצילומים וכבוד לנו שהצלחנו להידחק שלושתינו על האי הקטן הזה.
הגרביונים מבריקים בלי ששמתי לב כשקניתי אותם ובהתחלה התאכזבתי, אבל אחר כך למדתי לאהוב אותם. אלה הירכונים עם הסיליקון של קשרל, שזה תופעה בפני עצמה.

ביני, א' מפחדת בגל מעריצים שישטוף אותה.
למשקפיים בהחלט מגיע פוסט, חבל שלא הייתי עם המצלמה בשבת.
וטיפ כמו שראית בתמונות בפייסבוק לא הצליח לעשות פרצופים נורמלים. וחוצמיזה הוא כבר הלך כשהצטלמנו באי תנועה.