17.1.2010

הטוב, הרע והמתוק

אתמול קפצתי ליריד/שוק מעצבי העיר.
הטוב?
נפגשתי עם אמא שלי שהגיע אליי מרחובות הרחוקה (ותודה ל431).
המקום עצמו היה מעוצב יפה ומאוד נוח. שעשעו אותי במיוחד הספות באזור הכניסה שהיו מלאות בגברים עם שקיות ותיקים לא שלהם. הגענו בשעת צהריים כך שלא היה עמוס במיוחד.
הרע?
התמחור היה רחוק אלפי שנות אור(ושקלים) משוק. היה שם לא מעט זבל מעונות קודמות, או סתם זבל. ולמה הכל אפור? עברנו מדוכן לדוכן ושוב ושוב הפריטים ששלטו היו בצבע הזה. אני כבר לא יכולה לראות אותו.
לגבי דוכני האקססוריז, אני לא מבינה כל כך מה מנחה אותם כשהם מתמחרים את היצירות שלהם. היו שם לא מעט פריטים יפים ומיוחדים, של הגר סתת למשל, אבל התמחור היה רחוק מלהתאים.
בסופו של דבר אני קניתי שמלה שכמו שנעלולה אומרת, המעצב לא טרח לעשות לה מכפלת. למזלי זה לא מפריע לי והיא יושבת מאוד יפה על הגוף, אבל היא גם די סתמית. עלתה 120 ש"ח.
אמא שלי קנתה שמלה בגזרה לא מחדשת אבל מאוד מחמיאה מענת מנוס, 100 ש"ח. וחולצה מגוסטו ב100 ש"ח גם כן.

אם תשאלו אותי, הדוכנים המוצלחים ביותר היו של רוס אובטה ושל גוסטה. אבל שניהם סבלו מאובר פרייסינג. בגוסטו היו שמלות מאוד מיוחדות שעלו לכבוד היריד 350 ש"ח. העניין הוא שבאתי למצוא פריטים ליומיום וסביר להניח שרובנו כך. אני לא אשלם סכום כזה על שמלה שהיא יומיומית. כנ"ל לגבי רוס אובטה. 240 ש"ח לגופיה די פשוטה? לא נראה לי. לא משנה עד כמה היא יפה.

ולמתוק...
בשבוע שעבר קיבלתי מתנה לבנות החמודות שלי. סוודר לחורף. אז מסתבר שגם אצל הכלבים יש כאלה שלא כל בגד מחמיא להם. לבאדי הסוודר גרם להראות כמו דובה קטנטנה. לפינצ'י לעומת זאת, הוא מאוד החמיא.
הסוודר הוא של חברת ריבוס, מגיע בגדלים שונים. במקרה שלי כנראה שבחרתי במידה אחת יותר, אבל זה גם בסדר.
כחלק מהקולקציה אפשר למצוא גם מעילי רוח, ג'קטים וסריגים בהדפסים שונים. המחירים נעים בין 50-100 ש"ח. סביר בהתחשב בעובדה שלכלב בדרך כלל יש בגד אחד...
שבוע טוב לכולם!

8 תגובות:

bini אמר/ה...

איפה התמונה של באדי?

קרן אמר/ה...

היא יצאה כל כך שמנמנה ומכוערת ולכן התמונה לא עברה את הצנזור המשפחתי.

רחלי אמר/ה...

איזה מותק!!
pretty in pink

קרן אמר/ה...

תודה, היא תשמח לשמוע :)

boiler אמר/ה...

השנה כמו בעונות הקודמות ויתרנו על להגיע לשוק בדיוק מהסיבות שציינת. הכל לא מי יודע מה (שלא נדבר על הג'אנק) והמחירים ממש לא אטרקטיבים ומה שכן יחסית בזול אז הוא לא שווה את זה..

לגבי רוס אובטה יש להן דברים מקסימים מאוד ונראה שהשמלות באמת בהנחה ביחס לחנות אבל 240 לגופיות זה בנוהל אצלהן לא? כמעט מחיר מלא אם אנחנו לא טעים. אז כנראה שלא הכל בהנחה, נו טוב.. לא הפסדנו כלום..

והכלבה פשוא מקסימה שאין דברים כאלו! איזה חמוד הסריג!

קרן אמר/ה...

זה בדיוק העניין, הכל אמור להיות באיזושהי הנחה. אז איפה היא? ואגב, זו ספציפית כן היתה בהנחה, כי מחירה המקורי היה 450 ש"ח!

היא בהחלט מאוד מסוגננת ביחס לשאר כלבי השכונה עכשיו :)

boiler אמר/ה...

אויש מזה שיניחו האחיות צוקר, 450 על גופיה? במחיר הזה כבר עדיף להוסיף קצת ולהזמין משהו(אפילו הכי הכי הכי הכי קטנטן שיש) מנט-אה-פורטר..

קרן אמר/ה...

תכלס. אני אתכם.
יש לא מעט פריטים שם או באאוטנט שלא מתרחקים מהמחיר.
הבעיה היא שמישהו כנראה כן מוכן לשלם את המחיר הזה, אחרת הן לא היו ממשיכות לתמחר כך, עונה אחר עונה.