6.1.2010

Our house

בהשראת הפוסט של שלי לפני כמה שבועות, החלטתי גם אני לצלם קצת בבית.
איסוף פריטים שהופכות את הבית שלך לייחודי לך דומה קצת לבניית מלתחה עם השנים. לכולנו יש את החגורה ההיא שקנינו לפני כמה שנים ואנחנו עדיין מאוד אוהבות, או את הקרדיגן הרך והנעים שתמיד נלבש ביום אביב קריר ושמשי ומצאנו באחת מהשוטטויות בתל אביב.

הרי הפריטים הקטנים האלה, הם מה שמבדיל את הבית שלנו מהבתים האחרים. האחרת כל הבתים יראו כגיבוב של קטלוגים של איקאה לאורך שנות נוכחותם בארץ. גם בעולם הטלויזיה והקולנוע מאוד אוהבים להדגיש את הנושא הזה. במועדון קרב יש מונולוג שלם של אדוארד נורטון על איך כולנו נראים כמו אולם התצוגה של איקאה.
לי זכור במיוחד הפרק מחברים שבו פיבי, שונאת המותגים, מגלה את pottery barn, האיקאה של האמריקאים. היא מתחילה ברכישת שולחן אחד ומשכנעת את עצמה שעדיין שאר הבית הוא זבל משוק הפשפשים ושהבית שלה מיוחד. אבל לאט לאט היא מתמכרת ומרהטת את כל הבית מחדש הישר מהאסם.

הדירה שנכנסנו אליה לפני שנה וחצי הגיעה מרוהטת כולה מאיקאה, אפילו המטבח נקנה שם.
התחלנו בלצבוע שני קירות בבית. הראשון הוא הקיר בסלון שנצבע בצבע פיסטוק בהיר. הקיר השני הוא הקיר בחדר השינה שנצבע בכחול-אפור.

שידת מדפים עם הספרים שלי, וזריקה של צבע בעזרת הפרחים המלאכותיים שהכנתי. עציצים - 6 ש"ח כל אחד. פימו - 8 ש"ח. ניירות אורז - שמרתי ממתנות שקיבלתי. סה"כ 26 ש"ח.
בר משקאות בתחתית אותה שידה.
מסגרות מאיקאה :) עם תמונות שמצאתי באינטרנט והדפסתי בחנות צילום. מסגרות - 20 ש"ח, תמונות - 20 ש"ח. סה"כ 40 ש"ח.
פרפרים שהם אופנועים. חבילת מסגרות שעלו 2 ש"ח ו3 תמונות שמצאתי באינטרנט והדפסתי. סה"כ 5 ש"ח.
שתי כבשים, אחת מהן היא הכבשה השחורה. מתנה מההורים.
רימון מתנה מההורים לכניסה לבית.
קערה לשטויות של הסלון, שלטים, מפרטים לגיטרה. עשויה מגזינים, מגניבה בטירוף. עלתה 80 ש"ח בgolf&Co. גם הראנר משם והיה במבצע ב40 ש"ח.
חמסות צבעוניות שקיבלתי כמזכרת מחתונה.
הגיטרה של החבר. יש עוד אחת זרוקה בצד בסלון, אבל היא פחות ייצוגית ומרשימה. לזו יש סאונד מדהים.
מראה שהחבר קיבל מתנה מחברים לדירה הקודמת שלו ואני מצאתי לה שימוש מצויין לבית שלנו. תמונות שנקנו עוד מימי הלימודים באב"ג, 90 כל אחת. זו עם הויסקי מעוררת המון תגובות. בעיקר בגלל הויכוח שנפתר "זו יעל גולדמן?!" החבר התעקש שלא, עד שבאה מישהי ומצאה לו את הפרסומת של ה.שטרן ממנה לקוחה התמונה. עשו שם חתיכת עריכה.
ונגיעות מחדר השינה. תמונה ששכבה בעליית הגג של ההורים שלי. הם קנו את הציור בפריז ומסגרו אותו בארץ. התאים לנו בול לגוונים בחדר.
פינת הבלאגן שלי. בשמים, שרשראות, צמידים. זרוקים כולם יחד. הסלסלה של הצמידים הגיעה מאריזת מתנה מנרות בשינקין. הסלסלה לשרשראות הגיעה מתנה מהחבר.
סט מתלה לתכשיטים וקופסא לטבעות מENTER שקיבלתי מתנה מדוד שלי ליומולדת לפני כמה שנים. הקופסא לטבעות הומרה לשמש גם כקופסא לעגילים.
זהו, זו הדירה שלנו. פוסט רווי תמונות. מקווה שנהנתם :)

6 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

נראה מהמם

קרן אמר/ה...

תודה בשם כל הדיירים :)

נעלולה אמר/ה...

מקסים. עכשיו תורי, בעוד 3 חודשים גם לי יהיה בית אמיתי!

קרן אמר/ה...

זה לא אמיתי, זה שכור, אבל השקענו כדי שתהיה תחושה של בית.
זה קצת מתיש אבל גם כיף למלא בית מאפס.
מזל טוב ושיגיע בקרוב!

לירז אמר/ה...

אהבתי את הלוק. במיוחד את הגרביונים הכחולים. את מוזמנת לבקר..

קרן אמר/ה...

אני מניחה שהתגובה מיועדת לפוסט מעל, אז תודה! ואקפוץ לבקר...