21.1.2010

תעסוקה מבצעית

טוב, נפלתי גם אני קורבן לשפעת. כנראה שהרגילה ולא של החזרזירים, כי עשיתי חיסון לפני חודש.
מאחר וטישו, גם אם הוא של קלינקס, לא מצטלם בצורה חיננית במיוחד, תאלצו להסתפק בפוסט מצולם אחד בודד השבוע.
גיליתי שלהגיע מצונן בימינו לקופת חולים גורר המון מבטים מבועתים. כל שיעול קטן גורר התכווצות והתרחקות של הסובבים, מלווה במבטים של "אמא!! שפעת חזירים!".
טוב, חזרה לאופנה. לאחר שוטטות באתר the Outnet, החלטתי להציג כמה אופציות.

אבל תחילה, גילוי נאות. עדיין לא הצלחתי להביא את עצמי להזמין פריט כלשהו מהאתר. גם כשכבר ראיתי פריטים שנראו לי "שווים את זה", נרתעתי מלהוציא סכום שכזה על פריט שאין באפשרותי להחליף. אבל אם הינכן שדות הזמנות עתירות ניסיון, אולי שווה לנבור בסבלנות באתר.

אני חושבת שיש שתי גישות לשיטוט. הראשונה, גישת ה"It's about fucking time", כלומר
אני חייבת שסופסוף יהיה לי איזה פריט של מעצב על בארון, גם אם הוא לא מאוד מלהיב או מיוחד.
אז מצאתי 3 פריטים שמחליקים להם בקלילות לקטגוריה.
הפריט הראשון הוא שמלה מתוקה של Marc By Marc Jakobs, היא עולה 77 פאונד(לפני משלוח...), שהם כ450 ש"ח.
האופציה השניה שאני מציעה לאלו שנוקטות בגישה זו הוא אאוטפיט שכולו קארל לגרפלד. החולצה תמורת 28 פאונד, שהם כ160 ש"ח. החצאית עולה 45 פאונד, שהם כ270 ש"ח. לא נורא כל כך בשביל להחזיק כמעט שאנל בארון.
הגישה השניה לקניה באתר היא גישת ה"Timeless", כלומר, אני אמצא לי פריט בסיסי טוב ושווה, שיהיה על זמני וישתלב מצויין במלתחה הקיימת. פריטים בקטגוריה זו הם כמובן, שמלה שחורה קטנה ופרשנויות שלה, חולצה בגזרה טובה בצבע בהיר. שמלות שנופלות לקטגוריה לא מצאתי בשלב זה ולמען האמת, גם איבדתי כבר את הסבלנות (היי! אני חולה, מותר לי!), אבל חולצות מעולות וקלאסיות, מצאתי גם מצאתי.
טוב, מחירים. אלו כבר לא בדיוק אטרקטיביות כמו האחרות. המיו מיו השמאלית עולה 155 פאונד שהם 930 ש"ח. אאוץ'. המיו מיו הימנית עולה 130 פאונד שהם 780 ש"ח. אאוץ' 2. חולצת השיפון עם פרחים(כדאי ללחוץ כאן להגדלה) של ג'וסי קוטור עולה 95 פאונד שהם 570 ש"ח. והחולצה של מוצ'ינו, תחזיקו את עצמכן, 384 פאונד שהם 2300 ש"ח.

טוב, אלו לא בדיוק מחירים שווים לכל נפש. מצד שני, עם כל הכבוד למעצבות הישראליות, אם רוס אובטה גובים כ550 ש"ח על גופיה מסכנה, אז למיו מיו מותר לגבות כמעט פי שתיים. אם אתן גם ככה קונות מדי פעם פריט של מעצב ישראלי, מותר גם לפזול לחו"ל, להוסיף עוד קצת ולשדרג את הארון בשיק אירופאי.
סופ"ש נעים ונטול קלינקס!

4 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

תרגישי טוב, בובה :)
ואל תשכחי שעל הטיימלס יש גם מכס, וגם הוא סוג של טיימלס.

קרן אמר/ה...

אני בשלבי החלמה מתקדמים, תודה!
כן, המכס, כנראה, תמיד יהיה כאן בשבילנו...

חייבת להודות שהפוסט שלך על התהליך שעוברת החבילה התמימה שלי במעמקי מרתפי העינויים של המכס מאוד האירה את עיני.

נעלולה אמר/ה...

התחלתי לכתוב את הפוסט ההוא ונתקפתי עוויתות בכל הגוף. זה נשמע כמו מסלול הברחה סודי - וזו הצורה הרשמית והתקנית! לא יאומן כי יסופר.
נ.ב אני מחכה לחבילה מאסוס. מעניין אם תאבד בדואר P:

קרן אמר/ה...

גיליתי בדרך הקשה שככה זה במשרדים הממשלתיים.
למה שתאבד? שלי דווקא הגיעה מהר.