27.8.2012

חופשי

כמו שכבר עדכנתי בחמישי האחרון, בבוקר יום ההולדת ה27 שלי הגשמתי חלום קטן וביצעתי צניחה חופשית.
כמה שבועות לפני יום ההולדת עומר הודיע לי שהוא אחראי לתוכנית האומנותית ליום ההולדת שלי ושזו הפתעה. כמה ימים לפני התאריך הוא עדכן שמדובר ב"הפעלה" של כמה שעות ושהוא יגיד לי מה צריך להכין ממש לפני היציאה.
בחמישי בבוקר התעוררנו, קפצנו למרכז המסחרי וקנינו כל מיני דברים טעימים בכדי להכין ארוחת בוקר קלילה אך מפנקת בבית. כשסיימנו את ארוחת הבוקר, עומר שלח אותי להציץ באייפד ושם חיכתה לי תמונה של צניחה חופשית. חייכתי מלאה בשמחה וציפייה. כבר המון זמן שרציתי לעשות את זה, אבל בשגרת החיים קצת קשה לעשות את הצעד. אני מניחה שכשנמצאים בטיול הגדול אחרי צבא יותר קל לעשות "פעילויות אקסטרים"...
את הצניחה שלי עשיתי במועדון פרדייב בחוף הבונים. הצוות מאוד מקצועי ונחמד, הכל שם מתקתק וניכר שכל העובדים נהנים מאוד מהעבודה שלהם שם. לאחר אימון קצר שכלל הסברים על קיפולי רגליים וידיים הגיע הזמן לעלות למטוס. זה אולי ישמע לא אמין, אבל באמת שלא פחדתי, יכול להיות שהסיבה לכך היא שבאמת כבר המון זמן שאני רוצה לעשות את זה. זו חוויה מטורפת וממלאת אדרנלין, אבל היא לא מפחידה(אלא אם אתם סובלים מפחד גבהים). התחושה הזו, של הנפילה החופשית שנמשכת כמה עשרות שניות היא בלתי ניתנת לתיאור. אני מאוד שמחה שיצא לי לחוות את זה וממליצה בחום לכל המתלבטים והמתלבטות לסוע לקפוץ, כנראה שלא תתחרטו :)

לאחר הנפילה החופשית נפתח המצנח ואפשר להנות מכמה דקות של נוף מדהים. החופים באזור הזה יפיפיים עם מים בצבע תורכיז וחול בהיר. לשמחתי היתה ראות ממש טובה ביום הצניחה שלי כך שיכולתי להנות מנוף של רצועת חוף די ארוכה. היה יום ממש יפה עם ענני כבשה קטנים שגרמו לתמונות לצאת מעולה. ניצלתי את ההזדמנות באוויר וביקרתי ענן, לח שם בפנים.
ואי אפשר בלי כמה טיפים פרקטיים:
1. אני ממליצה מאוד לבחורות שלא ללבוש חזיה עם ברזלים אלא טופ. אני לבשתי טופ והרתמות ממוקמות ממש על החזה בחלק מהזמן, כך שבמידה ותהיו עם חזיית ברזלים, זה כנראה יכאב וממש לא בא לכן שמשהו יציק לכן בזמן הזה.
2. מבקשים שלא ללבוש גופיות, כי הרתמות יכאיבו ובצדק. אני ממליצה לגנוב חולצה מהחבר/בעל/אח. אותי למשל טיפה מבאס לראות שבכל התמונות יצא שאני עם מחשוף ענק. קחו בחשבון שהתמונות זו המזכרת שלכם מהיום הזה, אז תבחרו חולצה בצבע שאוהבים ורמת חשיפה שמתאימה לכם :)
3. בלי לשים לב, קל מאוד להישרף שם. ממליצה בחום להביא מקדם הגנה לידיים וגם לפנים. חשוב.
4. תכינו לכם משהו מתוק לאחר הצניחה או שתקנו בבית קפה/קיוסק שממוקם שם. אחרי כל האדרנלין הזה יש ירידה של רמות הסוכר בדם. אני נחתתי וסיימתי בקבוק קולה(רגילה, בדרך כלל אני בזירו או מים) בכמה שלוקים מהירים.

אחרי הקפיצה והשיחה "אמא קפצתי, תרגעי, אני אחרי ובחיים" קפצנו לחוף הסמוך שהוא בכלל שמורת טבע ובדקנו את המים בגובה העיניים. מעלינו רחפו הבאים בתור במצנחים צבעוניים.
זהו, חזרה לקרקע. אני מחכה כבר לפעם הבאה(כן, בהחלט הולכת להיות כזו)!

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

wow,looks great :) even if I can't understand what you're writing I think your blog is great. looks like you had an unforgettable day! keep up the amazing work, dear. and feel free to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like :)

xoxo

http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

Hug אמר/ה...

איזו אמיצה!!
זה נראה כמו הדבר הכי מפחיד בעולם!

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

או וואו, מגניב פלוס פלוס. כל הכבוד על האומץ!

קרן אמר/ה...

לא מפחיד, באמת. אבל ממש ממש כיף!