13.8.2012

Color Pop

שישי האחרון כלל ביקור בלא מעט מקומות. את הבוקר פתחתי אצל ההורים ברחובות, בארוחת בוקר קלילה ומשם מיד לקוסמטיקאית. לאחר מכן קפצתי לקנות כמה דברים במרכז העיר רחובות והופ, חזרה לתל אביב במטרה לצאת לנהריה.
כעבור שעתיים נסיעה והרבה עייפות, נחתנו בצפון. הרכב לא הבין מה נפל עליו.
לאחרונה התחלתי להתמיד ביוגה. נפתח שיעור יוגה שבועי במשרד בעלות סמלית. השילוב של המחיר הנמוך והנוחות של לפסוע כמה צעדים והנה אני בשיעור גרמה לי להתמיד וגם להתאהב בה. רציתי להוסיף שיעור בשבוע באזור הבית שלי, אבל לא הצלחתי למצוא סטודיו ברמת אביב שהוא גם מומלץ וגם לא Over priced. החלטתי ששוב הפלייסטיישן יבוא לעזרתי וכל שהייתי צריכה בכדי לתרגל יוגה בבית הוא מזרן. חיפשתי באינטרנט ואז נזכרתי שאני גם ככה אהיה במרכז העיר ברחובות בשישי ושיש חנות קטנה של בגדי ספורט ומוצרים נלווים, ממש ליד המשטרה, ושאולי שווה לבדוק שם. אני ממש שמחה שהתאפקתי משתי סיבות. האחת, המזרן היה זול בכמעט 30 ש"ח לעומת המחיר באינטרנט לאותו המזרן בדיוק. הסיבה השניה היא שתמכתי בעסק קטן ומקומי ואולי זו טיפה בים, אבל לי זה נותן תחושה טובה.
על הביגוד הזה אמרו במשפחה של עומר שפעם זה היה ממש חטא אופנתי לצאת ככה מהבית וזה לבוש של פיג'מה או תחפושת ליצן, אבל הם יודעים שהיום זה כבר בסדר אבל לא מבינים מתי קרה המהפך. אולי אני צריכה לעשות להם הקרנה מרוכזת של "ספטמבר אישו" ושל ה"שטן לובשת פראדה", את התשובה הם יקבלו שם :)
מה לבשתי?
חצאית מזארה, 200 ש"ח בקיץ שעבר.
חולצה מפוראבר 21, 35 ש"ח בארה"ב.
סנדלים של איפנמה, 89 ש"ח דרך סטיילריבר בקיץ שעבר.
טבעת מH&M מהחורף האחרון, 10 ש"ח.

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

הזכרת לי שבא לי על יוגה, כמה בערך עלה המזרון?

האאוטפיט שלך מקסים וקייצי למרןת כל מה שאומרים, אבל את יודעת את זה...

אנונימי אמר/ה...

קרן את כל כך חמודה!
הבלוג שלך הוא אחד הכיפיים ביותר לקריאה. אני ממש מרגישה אתך בבית, לקרוא על בעלך ועל המשפחה.
והכי תודה על שאת לא מפציצה אותי ואת שאר הקוראים בציטוטים מעלוני פרסום ותמונות של פנטן ודומיו, זה פשוט בלתי נסבל!
תמשיכי לשמור על הבלוג כפינה חמה ואישית בים הפרסומות...
תודה:)

קרן אמר/ה...

ספי, המזרן עלה 65 ש"ח.
חברה כבר ציינה שהאאוטפיט הזה הוא פרסומת לקיץ :) תודה!

אנונימית יקרה, בדיוק בשביל תגובות כאלה שווה להמשיך ולכתוב(למרות שאני נהנת מכך בכל מקרה). העלת חיוך על פניי :)
תודה רבה על התגובה הנחמדה והמחמיאה, מקווה שלא אאכזב בהמשך הדרך ותמשיכי לעקוב ולהנות.

אנונימי אמר/ה...

אם זה כל כך יפה, זה חייב להיות חטא! (-: