8.8.2012

ים בקז'ואל

זו היתה הפעם השניה שלנו בים בשעה לא בדיוק קונבנציונלית. אני מניחה ששמתם לב שחם, ממש חם. אני לא טובה בחום. לאחרונה גילינו את אופציית הים הסטרלית ופחות חמה. להגיע לחוף הצוק בשעה 5, לשבת בטרסות עם בירה קרה, חברים טובים ולהנות מהבריזה. הים גם ככה סוער מאוד בשבועיים האחרונים ומלא במדוזות כך שלא כל כך מתחשק להיכנס ושיזוף זה לא ממש בריא, כך שביקור בשעות אחר הצהריים והמנעות מהחול הם אופציה לא רעה לתקופה הזו.
מאחר והדרס קוד לביקור בחוף חורג מהנוהל הרגיל, הפעם החלטתי לוותר על בגד הים ולהישאר בבגדים קצרים וקלילים. כמה חבל שזה כנראה היה יומה האחרון של החולצה הזו. הריצ'רץ' האימתני של המכנסיים החליט לצאת למלחמה נגד החולצה והשקיע ככל יכולתו לחרב אותה. החולצה הסתבכה בריצ'רץ' עד כדי כך שכדי להשתחרר מהתסבוכת הזו נאלצתי לגזור את דרכי החוצה. המכנסיים נצחו, החולצה הפסידה. עדיין לא אמרתי נואש, אני אנסה לקצר את האורך שלה ואולי היא בכל זאת תמשיך להיות שימושית. אגב, המראה הבא לא בדיוק מלבב. אני, מנסה להשתחרר מהכלא שכפה עליי הריצ'רץ', מושכת אותו ביד אחת ואת החולצה ביד השניה, לרגע הרגשתי כמו כלב שרודף אחרי הזנב. סופסוף אני מבינה למה הם עושים את זה!
מה לבשתי?
חולצה מהוניגמן עודפים, 30 ש"ח.
מכנסיים מטופשופ, 120 ש"ח.
סנדלים מגולף, 70 ש"ח.
שרשרת משוק הכרמל ותליון מתנה ממועדון הלקוחות של רביד.
צמיד עץ מקוסטה ריקה, 20 ש"ח.
כובע מקוסטה ריקה, 50 ש"ח.

אין תגובות: