20.3.2013

אאוטפיט אורח

באחת מהשבתות בביקור אצל ההורים שלי, ליוויתי את אמא שלי לטיול עם באדי בשכונה. אמא שלי שונאת להצטלם וניחנה ביכולת צ'נדלרית להרוס כמעט כל תמונה בפרצוף מטופש או עיוות של הפה. למי שלא זוכר:
מדי פעם אני מצליחה להוציא ממנה תמונות טובות, והיא מאוד מופתעת מהתוצאה. כבר המון זמן שאני רוצה לפרסם פוסט לבוש של אמא אילנה, אבל הסירוב להצטלם מנצח בכל פעם מחדש. הפעם הצלחתי. אני מניחה שאני חייבת את החיבה שלי לאופנה לאמא שלי, שמאז ומתמיד ידעה להתלבש נכון למבנה גופה, גם כשהוא היה קצת יותר רחב מהמבנה הנוכחי. פעם, כשעוד גרתי בבית, נהגנו לחלוק בגדים אבל היום אנחנו לא לובשות אותה מידה, לא בביגוד ולא בנעליים(וזה החלק הבאמת מצער) וגם לא גרות באותו הבית, מה שהופך את הsharing לקשה.
במסגרת הביקור זכינו להנות מארוחה אסייתית מלאה שהוכנה על ידי ההורים שלי, אמא שלי על הקיצוצים ואבא שלי על הרעיונות, המתכונים וההכנה עצמה. אז מה בתפריט? אגרולים צמחוניים בעבודת יד, חמוצים יפניים, סלט כרוב ובוטנים, אורז עם ירקות ועוף ומנת ירקות ירוקים, רצועות אנטריקוט ודפי פסטה שלאף אחד כבר לא היה מקום לאכול.
מה בפוסט?
שמלה של נעמה בצלאל, כ250 ש"ח בסייל 1+1.
נעליים מNEWS.
משקפי שמש ראיה מאופטיקה הלפרין.
שרשרת מג.ר.א.ס.

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

אמא שלך מהממת!

אנונימי אמר/ה...

איזו אמא יפהפייה! קלאסית ואלגנטית. זה בגנים כנראה...

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות בשם אמא שלי, היא מאוד שמחה לקרוא אותן :)