7.3.2013

With & Without

כצפוי, גם השבוע הזה המשיך כעמוס במיוחד ולמרות שהתמונות המתינו בציפייה להתפרסם בבלוג, זמנן מגיע רק עכשיו. את האאוטפיט הזה לבשתי בחמישי שעבר, כשיצאנו עם חברים חדשים וטובים לטפאו הרצליה. ידעתי שלא יהיה לי מספיק זמן להתארגן ולבחור בגדים, אז הלכתי ככה מראש לעבודה והתאפרתי בבוקר אחרי המקלחת(לרוב אני לא מתאפרת לעבודה, בעיקר כי לפעמים כשאני שקועה אני נמעכת עם הלחי על היד והורסת את כל האיפור. סקסי!).
לפני תקופה לא קצרה שיניתי הרגלים. עד לפני כמה חודשים הייתי מתעוררת עם שעון מעורר, מתארגנת ויוצאת למשרד ומשתדלת להגיע עד 8:30 בכדי שאוכל לצאת(בימים רגועים) ב18:00. הייתי מגיעה עייפה, מתיישבת על הספה ומתקשה להקים את עצמי לצאת באמצע שבוע. אחרי זמן מה הבנתי שלא כך אני רוצה להעביר את חיי וזמני והחלטתי לשנות קצת הרגלים. עברתי ליקיצה טבעית ששינתה את רמת העירנות שלי פלאים. למזלי/לצערי, מעולם לא השתייכתי לזן שישן מעל ל10 שעות באופן טבעי ונטול מחלות או כדורים. גם ביקיצה טבעית אני מתעוררת ב8:30, אבל התוספת הקטנה הזו של שעת שינה סובבה לגמרי את היום שלי. התחלתי לצאת לבלות ישר מהעבודה, אומנם מוקדם יותר מהרגיל, אבל הרבה יותר כיף ונוח. למזלי אני עובדת בתחום שבו אין שעת התחלה קבועה ליום וכל עוד לא מגיעים יום אחד ב8 ויום אחר ב12 ומקפידים "לעשות את השעות היומיות" ולעמוד ביעדים, לאף אחד לא באמת אכפת. הבנתי שהרבה יותר נחמד לצאת לבלות בתל אביב באמצע שבוע לעומת הסופ"ש שבו העיר עמוסה לעייפה ומאבדת מעט מהאפיל הרגיל שלה.
בתמונות, אני עם ובלי המשקפיים. באמת שלא הצלחתי להחליט אם הם Ugly Pretty או פשוט Ugly. עומר מחבב אותם, החברות שלי אוהבות אותם, אבא שלי מתעב אותם ואמא שלי פשוט לא מבינה אותם. ואני? אני נעה בין אהבה ללא פשרות לסתם נוחות ופשרה. אני חושבת שבסופו של דבר יש אאוטפיטים שהם הולכים איתם יותר טוב, כמו האאוטפיט בפוסט הזה, ויש אאוטפיטים שקצת זורקים את המראה למחוזות הפטיש-סטייל-הספרנית-הפתיינית שלא כל כך מתחשק לי להגיע אליהם(כמו בפוסט הקודם כפי שהתברר לי בתמונות). אז מה אתם/ן אומרים/ות?
מה לבשתי?
חולצת ג'ינס של תמנון, 50 ש"ח.
חצאית של ג'ייסון וו לטרגט, כ120 ש"ח.
גרביונים מחנות כלשהי בארה"ב, כ15 ש"ח.
תיק מאיביי, 40 ש"ח.
נעליים מזארה, 200 ש"ח.
חגורה מאסוס, כ20 ש"ח.
טרנץ' מארה"ב לפני כמה שנים, כ200 ש"ח.


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תהני מהאפשרות להקיץ טבעית בשמונה וחצי כשעדיין אין לך ילדים, אחר כך זה יישאר בגדר זיכרון רחוק ומתוק..:)
באשר למשקפיים - אני מתה עליהם. יש לי בדיוק את אותו הזוג ולדעתי הן מקבימות והולמות אותך מאוד! לא עלה על דעתי האפיל הפתייני ואני לא חושבת ככה בכלל.

קרן אמר/ה...

זו בדיוק הסיבה שאני מנצלת את ההזדמנות כל עוד היא קיימת :)

תודה! האפיל הפתייני צויין על ידי חברה לעבודה עם ראש קצת מלוכלך מסתבר...