23.6.2009

שכחתי לפרגן

החבר קיבל מתנה ליומולדת חולצת פולו מהממת מפול אנד בר. הבעיה היא שהחולצה היתה לבנה עם פסים בסגול כהה וורוד פוקסיה. מה הבעיה? הכביסה! כיבסתי ביד בטמפרטורה נמוכה והצבעים זלגו קצת אל הלבן.
הגענו לסניף ברמת אביב, לאחר מעט שאלות החליפו תמורת זיכוי בלי שום בעיה.
גם זה משהו שחשוב לקחת בחשבון כשקונים פריט, שיש לאן לפנות במקרה של תקלה. מה לעשות, תקלות עלולות לקרות, כלום לא מושלם. העניין הוא איך מתמודדים עם התקלות האלה כשהן קורות. בזארה ופול אנד בר עושים את זה בהצטיינות.
לדעתי חשוב לציין לא רק מי גרוע במתן שירות, אלא גם לשבח את מי שכן יודע לטפל בלקוח.

6 תגובות:

sefi אמר/ה...

מגניב. כל הכבוד להם!
ויפה שכתבת.. :)

קרן אמר/ה...

תודה.
התלבטתי אם להקדיש לך את הפוסט הקודם. אחרי שסיימתי לכתוב אותו ראיתי את כל הצהוב שיצא שם :)

miri אמר/ה...

ממש אהבתי את תמונת הפרופיל החדשה שלך , תתחדשי! ובדיוק השבוע מישהי לפני בזארה החליפה חולצה שנהרסה לה בגיהוץ אחרי שניה נתנו לה זיכוי הם באמת אחלה בקטעים האלה

קרן אמר/ה...

תודה, חבר שלי השקיע...
כן, כבר יצא לי פעמיים לקבל מהם שירות מעולה בנושאים כאלה.
כמו שאמרתי, צריך לדעת גם לציין לשבח כשמגיע.

Tal אמר/ה...

לגמרי מסכימה!
זארה הכי טובים בקטעים האלה, הם מחליפים בלי בעיות ויצא לי להגיע אליהם עם מגף שקניתי אחרי 3 חודשים שנעלתי אותו והחליפו לי אותו!! לעומת זאת, עם מנגו היה לי נסיון סופר רע, מעבר לעובדה המממממש מעצבנת שזיכוי אצלם תקף רק 3 חודשים (זה כסף בדיוק כמו שטר רגיל!) הם עושים בעיות בהחלפה וממש לא נחמדים בקטעים בהם את לא קונה שם וצריכה לשלם...

קרן אמר/ה...

לדעתי זה משהו שצריך לכתוב עליו ולהפיץ.
יש לנו כוח כצרכניות. צריך לנצל את העובדה שגוגל קיימים, ואז כשמישהו יחפש מנגו ויגיע לדעה שלך עליהם, אולי איכשהו זה ישפיע...
בארץ יצא לי להתקל לטובה בקסטרו ובזארה/פול אנד בר שנתנו שירות מצויין, גם כשמשהו לא בסדר.