15.6.2009

סייל לחברי מועדון Golf&Co

25% הנחה בכל חנויות הרשת על קולקציית הקיץ לחברי מועדון בלבד.
המבצע נגמר בעוד יומיים,ב 17.6.

בדרך כלל זה מצביע על כך שבתוך שבוע-שבועיים יתחיל הסייל הכללי (לי אישית דווקא יש כרטיס ומאוד מרוצה ממנו. בעיקר כי הוא נותן לי הנחות ולא שילמתי עליו בכלל, הוענק במתנה בעיקבות קניה רצינית...).
חייבת להודות שבשנה האחרונה (חורף האחרון והקיץ שלפניו) לא מצאתי את עצמי כל כך שם. בחורף קניתי פריט אחד ובקיץ כלום, כאשר בעבר הייתי קונה שם המון.
בקיץ הזה הם חזרו קצת לעצמם. הבגדים מאוד צבעוניים. רוב החנויות עברו מהפך עיצובי שהבליט יותר את הבגדים וגרם לשיפור משמעותי בחווית הקניה.
בתחילת העונה קניתי ווסט חמוד עם פסים בצבעים ירקרק-כחול-לבן, מאוד קיצי ושימושי, לא היה זול במיוחד אבל היה לי זיכוי ממתנה ו50 ש"ח מלאומי קארד, אז יצא סביר.
האמת שיש מספר פריטים ש"סימנתי" בתחילת העונה ואולי עכשיו עם בוא הסייל אני אממש.
למשל החולצה הורודה, על הבחורה השמאלית:
או החולצה הירוקה המדהימה הזו מבד שיפון עם דיטיילים מושקעים, מגיעה גם בכחול רויאל:
וגם זו לא רעה:
אבל האמת, שהכי שמתי עין על שמלת הפשתן הכתומה הזו:
התמונה הזו קצת חשוכה. במציאות השמלה קצת יותר בהירה, אבל זה עדיין מין כתום חמרה שכזה. לדעתי יש לה גזרה מדהימה, אבל בעונה היא עלתה פשוט יותר מדי לטעמי. מקווה שתישאר אחת בשבילי לסוף עונה. למי שאהבה את השמלה אבל פחות מתחברת לכתום, השמלה מגיעה גם בגוון חום שוקולד.

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

הגופייה עם הלבן והחום מהממת! גם אני שמתי עליה עין ;)

קרן אמר/ה...

יש לי אופציה לרכוש תווים ב17% הנחה לשם. נראה לי שכדאי שאני אצטייד!