25.6.2009

פינת הנעל

השבוע בפינת הנעל טרנד המלחים.
אני לא חושבת שיש קיץ שבו הטרנד הזה לא קיים בו במידה כזו או אחרת. תמיד יש מספר פריטי מלחים בכל קולקציה. פשוט כולנו עולים על היאכטה שלנו בקיץ, אז חייבים חייבים ביגוד הולם :)
את הסנדל הזה קניתי דווקא בקיץ שעבר. נקנה בקסטרו עודפים תמורת 100 ש"ח בלבד. אם אני זוכרת נכון, אז הסנדל הזה הוא בכלל מהקיץ שמלפני שנתיים, אבל אני לא בטוחה בכך.

יחסית לעקב הגבוה מאוד, הסנדל נוח יחסית, אבל בהחלט לא בנוי למסעות ארוכים. ליום במשרד אולי.
אני מאוד אוהבת את הסרט הכחול בעקב, מאוד מעדן את הסנדל.
משתלב לי מצויין עם ג'ינס וחולצה לבנה, או עם מכנסיים לבנים. נעל מאוד קייצית שהתאהבתי בה ממבט ראשון.

3 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

יפה לך על הקדמת הטרנד הימי בשנה, ותתחדשי על הכותרת :)

קרן אמר/ה...

תודה ותודה!

Tal אמר/ה...

חמודות עד מאוד!
והפפיון מאחור באמת מוסיף!