23.6.2009

pull & bear - my love

אני מאוד אוהבת את פול&בר. גם מבחינת איכות הבגדים וגם מבחינת העיצוב. את המחיר אני אוהבת רק בסוף עונה :)

בחמישי ביקרתי לאחר טיפ משיקסע לגבי תחילת מכירת סוף העונה. בסוף יצא שכל הפריטים שקניתי לא היו בהנחה בכלל, אבל המחיר היחסי שלהם היה שווה. והם גם היו מאוד יפים. וגם התחשק לי, שזה הכי חשוב.
יצאתי משם עם 2 טוניקות ושמלה מתוקה אחת.

עוד כשראיתי את החולצה על השולחן בכניסה כבר ראיתי בראש איך אני משלבת אותה, הנה התוצאה:
ההדפס של הטוניקה מאוד מעניין ושמח:
מאוד אהבתי גם את החבל ששולב בכתפיות ובמחשוף:
עם הנעליים מהפוסט הזה:
והארנק/תיקט (תיק-קטן) תואם:
והכל יחד:
טוניקה, פול&בר, 89 ש"ח.
ג'ינס, פול&בר, 79 ש"ח, הסוף של הסופעונה של החורף.
סנדלים, TOGO, 75 ש"ח.
ארנק, גולף, לא זוכרת כמה.
שרשרת, בחינם מדודתי המוכשרת.
עץ זית פוטוגני, החצר היפה של ההורים, עלות דלק ת"א-רחובות.
תמונות מחמיאות, החבר, כמה נשיקות וחיבוקים :)

4 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

יפה! תתחדשי, את הורגת אותי איך את תמיד מצליחה לאתר פריטים בסוף סוף עונה, חייבת ללמוד גם! :)

קרן אמר/ה...

תודה על הפרגון :)
זה לא תמיד עובד. אבל כשמוצאים משהו, זה יוצא משתלם בטירוף. יש לי לא מעט חולצות בארון שנקנו בסוף סוף עונה של פול&בר ב30 ש"ח.
חכי עוד חודש, תמצאי מציאות. צריך סבלנות.

miri אמר/ה...

אני לעומת זאת לעולם לא מוצאת כלום בטו גו ועלייך הנעלים מדהימות ממש עושות חשק

קרן אמר/ה...

בחורף אני לא מתקרבת לשם, יותר מדי סקאי בנעל אחת. אבל לקיץ הם אחלה. במיוחד השנה. היו להם אחלה עיצובים.
דרך אגב, יש להם דגמים שונים בכל סניף, אז כדאי לך אולי לנסות עוד סניף לפני שאת נואשת מהם סופית.