4.7.2010

רציתי לפרגן

אני חושבת שכבר כתבתי בעבר על מסעדת רונימוטי(וגם קבוצה בפייסבוק), מסעדה איטלקית קטנה ונעימה במגדלי זיו, רמת החייל. האווירה שם תמיד נעימה, ברמת האוכל מעולם לא נפלנו, המלצרים נחמדים ואדיבים והמוזיקה, איטלקית או ג'אז משובח.
כל זה טוב ויפה, אבל לא הסיבה שבגללה אני כותבת את שורות אלה.
לפני כמה שבועות רצינו להזמין אוכל הביתה ולא ידענו מאיפה. מיצינו את האופציות הרגילות והתחשק לנו "לפרוץ", כמו שהחבר אומר. החלטנו לנסות להזמין מרונימוטי. אם הם כל כך מוצלחים במסעדה עצמה, אולי גם המשלוח לא יאכזב. יש לציין שהם לא זולים במיוחד, אבל אם משווים למחירים של ביג מאמא(שאגב, את איכות ורמת האוכל אין מה להשוות, כמו להשוות פיצוציה לעדן טבע מרקט), הם לא גבוהים בהרבה, אולי ב10%.
המשלוח הראשון הפתיע אותנו לטובה. גם הגיעו מהר מאוד(אבל זה לא חוכמה, אנחנו גרים במרחק 10 דקות נסיעה בערך), גם ארוז בקפידה וגם עם צ'ופרים. קיבלנו 2 סוגי מיני לחמים, פריכים וטעימים וגם קינוח אחד בדמות טירמיסו שהגיע בכוס זכוכית אמיתית. נותן תחושה נפלאה, ובטוח משתלם להם. למה לא כתבתי אז? כי היית סקפטית(או אולי ישראלית), וחשבתי שהם מנסים להרשים אותנו בהזמנה הראשונה.
היום הזמנו שוב והפעם כבר היינו מוזנים במערכת, וגם הפעם צ'ופרנו. לחמניות חמות ופריכות ובקבוק קאווה קטן ואישי. שוב, מחווה לא כזו ענקית, אבל נותנת תחושה שמישהו חושב על הפרטים הקטנים.
לסיכום, אני ממליצה על המסעדה בחום, גם לבילוי זוגי או עם קבוצת חברים, אבל גם במשלוח, הרמה נשמרת מכל הבחינות - שירות, אדיבות וטעם.

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

אוי זה מקום מדהים. פעם לפני איזה 5 שנים היה להם מקום בברוסה ברמת גן ומאוד אהבתי אותם והצטערתי שהם עזבו לרמת החייל.

קרן אמר/ה...

אכן מקום מעולה. לא ידעתי שהיה להם מקום בבורסה. דווקא המסעדה ברמת החייל מאוד נעימה. בערב יש שם רוח נעימה ומאוד כיף לשבת בחוץ, עם המפות הלבנות והמוזיקה. אני חושבת שהם שווים קפיצה לרמת החייל, לא כל כך רחוק לך...