5.7.2010

קצת באיחור - הלילה הלבן שלי

אחרי שכתבתי כאן על תוכניות ענפות, ללכת לפה ולשם, בסופו של דבר עשינו משהו אחר לחלוטין. אחרי שהבנו שכנראה שברי סחרוף יעלה רק ב12 במקרה הטוב, החלטנו לוותר על זה ולשנות כיוון.
קפצנו למור, החבר של פרי, לראות את הדירה עם הנשמה בפרישמן. אחרי אוכל וקצת קאווה המשכנו לשדרות רוטשילד. זה התחיל במסיבת הרחוב עם האוזניות המושכרות והמשיך בלהקות שהיו פזורות לאורך השדרה.

אני חושבת שכל הרעיון הזה של מסיבת אוזניות הוא משהו שמאוד מתאים לסביבה עירונית. הרי הסיבה שבגללה אין מועדונים באזור עירוני היא הרעש הבלתי נמנע של המוזיקה והבעיקר הבאסים. אם כולנו נתגבר על המחסום הראשוני של לרקוד עם אוזניות, זה דווקא יכול להיות רעיון לא רע. הסכנה העיקרית בדבר הזה היא שאתה לא שומע כל כך טוב את הסביבה, בגלל עירנות של הנהגים נמנעו תקלות. מסיבה לא ברורה, המשטרה חסמה את רוטשילד רק מאזור מסויים ודווקא אזור המסיבה לא נחסם. אולי אני מגזימה, אבל נדמה לי שהיה נכון לסגור לתנועת מכוניות אזור שבו אנשים רוקדים עם אוזניות ולא יכולים לשמוע יותר מדי, למשל מממ... מכונית מתקרבת?
בהמשך נתקלנו בלהקת צוענים משעשעת שהשתגעה בשדרה, הם נגנו מאוד יפה ובעיקר שימחו את הקהל. כל חברי הלהקה היו לבושים שחור-לבן בצורה קרקסית ומוגזמת. הם ממש הלכו על טוטאל לוק והצליחו בו. עוד לפניהם בשדרה הופיעה להקת ג'אז עם זמרת עם קול מלטף, היה ממש נחמד לשבת ולהאזין להם. אחרי כל ההסתובבויות חזרנו לפרישמן, נשנשנו פיצה בגוסטו ותפסנו את האוטובוס האחרון הביתה. עוד טענה קטנה, קצת מוזר שבלילה הלבן העירייה לא תיאמה עם דן את הארכת פעילות הקווים, האוטובוס האחרון היה ב12:30, זה לא אמור להיות לילה לבן?
מה לבשתי?
מכנסיים אהובים ומוצלחים מגולף, נקנו לפני 4 שנים לפחות ויש בהם קסם זרוק שכזה. נדמה לי שהם עלו משהו כמו 140 ש"ח, אבל אל תתפסו אותי במילה.
גופיה עם כיס מאולד נייבי, 3$ בארה"ב.
בירקנשטוק מזויף מתאילנד, 18 ש"ח.
שרשרת של דודה שלי, מתנה אהובה.
צמיד ממנגו, 50 ש"ח.
טבעת, קרן וולף.
תיק פסים מקסטרו, נקנה בקסטרו עודפים לפני שנים תמורת 50 ש"ח.
שבוע טוב לכולם!

3 תגובות:

חן אמר/ה...

המכנס מהמם! אני מחפשת כאלה השנה בנרות. את שלי רכשתי בפ & ב לפנישנה ואני מתה עליו בקיץ!

אני יכולה לומר לך שהייתי בנמל עד אחרי 12 בציפייה רבה לאהובי ברי, והוא לא בא. חתכנו למועדון פשוט. בלי בלאגן ובגלי ילדודס זרוקים עם בקבוקי בירה ברחוב (-:

העיקר עשית חיים ונראית מצויין!

קרן אמר/ה...

תודה! הוא באמת מוצלח ואני לא מוצאת עוד אחד בסגנון וחבל...

אז יצא טוב שויתרנו. ניחשתי שיהיה שם עמוס בטינאג'רס.

אנונימי אמר/ה...

Hі! I've been following your blog for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Humble Texas! Just wanted to mention keep up the good work!
My web page - pulsed light