23.7.2010

קרן וולף

לפני מספר שבועות הוזמנתי יחד עם עוד מספר בלוגריות לביקור בחנות המחודשת של קרן וולף בנווה צדק. הרבה חסד עשתה וולף עם הבניין הראשון בנווה צדק. המקום שופץ ושוחזר בצורה מדוייקת ומשרה אווירת שנות ה30' המוקדמות מכל הבחינות. מאוד נעים בחנות. השיטוט בה דומה לשיטוט בחנויות בשוק פשפשים לתכשיטי יד שניה. לא מבחינת המחירים, כמובן, אלא בגלל צורת פיזור התכשיטים והאביזרים בחנות. אפשר לנבור בין הארוניות והמדפים תוך תחושת חיטוט נעימה.
הכל נעים, רך, נשי ועדין. זו ההתמחות של קרן וולף והיא עושה זאת בצורה מאוד מוצלחת. בין תכשיטי הכלות המוכרים שניתן למצוא אצל כולם, אפשר למצוא שם גם פריטים ייחודיים יותר לכלה המתוחכמת יותר, אבל לא רק תכשיטי כלות. התמחור לא נמוך, הכינו את עצמכן:

טבעות: החל מ- 180 ₪ ועד 360 ₪

עגילים: החל מ- 300 ₪ ועד 580 ₪

חגורות: החל מ- 300 ₪ ועד 980 ₪

מקלות שיער: החל מ- 320 ₪ ועד 420 ₪

תיקים: החל מ- 780 ₪ ועד 1650 ₪

הסטודיו נמצא בדיוק במורד הרחוב ובימי שישי קרן נמצאת בחנות כדי לפגוש את הלקוחות. ניכר כי היא נהנת מהעשייה והיצירתיות. כנראה שאם זה היה תלוי בה, כולנו היינו מתהלכות ברחובות עם כובעים מרהיבים על הראש, מתוכשטות לתפארת. כנראה שבמחלקת הכובעים היא משחררת את כל העקבות ונותנת דרור ליצירתיות שבה. התוצאה הסופית היא יצירות אומנות שבמקרה הם גם אקססוריז. נכון שאלה לא בדיוק מוצרים יומיומיים ומתאימים יותר לפרימיירה בקאן, אבל תנו לבחורה להתפרע בדמיון!
את התמונות בסטודיו אני צילמתי ואלו התמונות מהקטלוג שצילם יניב אדרי.

4 תגובות:

PASSIONISTA אמר/ה...

wow קרן וולף. אני ממש אוהבת את התכשיטים שלה. בפעם הבאה אני אסכים ללוות אותך לחנות שלה. אבל רק אם ממש תרצי. נשיבוקים

קרן אמר/ה...

סגור :)
נשיבוקים! זה חזק! מאמצת, נשיבוקים גם לך :)

PASSIONISTA אמר/ה...

אחרי סיפורי הצפון שלך, גם אני הייתי צריכה להכניס איזשהו אקט קומי.

אנונימי אמר/ה...

Оh my goodness! Аmazing aгtiсle dude!
Thankѕ, However I am gоing through ρroblems wіth your RSS.
I don't know the reason why I am unable to join it. Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanks!!
My blog - visit the following website