25.7.2010

ואם בתכשיטים עסקינן

אחרי שאתמול כבר כתבתי על תכשיטים, החלטתי להמשיך עם הקו גם היום ולכתוב על שתי בוגרות שנקר טריות מהמחלקה לעיצוב תכשיטים. מאוד התרשמתי מעבודות הגמר של כל אחת מהן והחלטתי לתת להן במה כאן.

נתחיל ממיכל פורת. הצבעוניות והפרקטיות של הפריטים של מיכל משכו את עיניי. לא מדובר בתכשיט סולידי שתענוד הדודה פאניה, אלא בתכשיט צעיר וצועק עם אמירה מהדהדת. ועד כאן לדעתי. עכשיו נשמע קצת ממיכל.
הפרויקט שלה נעשה בהשראת ספרי פופ אפ, מעבר מדו מימד לתלת מימד בטכניקה המשלבת קיפולי פלסטיק וצורפות(החומרים הם כסף ופוליפרופילן). התוצאה היא קבוצת תכשיטי אוריגאמי הננעלים על ידי מנגנון סגירה הפועל על ידי קיפול.תמונות: מיכל פורת.

וכעת לפרוייקט גמר בכיוון שונה לחלוטין. יסמין מנדה יצרה פרוייקט שמשדר המון סקסיות ונשיות לטעמי, עוד לפני שקראתי את ההסבר(מה שאומר שהיסמין הצליחה להעביר את המסר בצורה מדוייקת).
הרעיון שעומד מאחורי הפרוייקט הוא - הבירית- בעלת הקונוטציות הארוטיות שלה, והוצאתה מהקשרה. לברוא לה הקשר אסתטי חדש בעל אלמנטים גבריים- בנראות, במשקל ובדו- שיח עם הגוף. החומרים מהם עשויים התכשיטים הם מתכת, גומי, עור ואבני קריסטל. חלקום נעשו בעיצוב ממחושב וחלקם בעבודת יד.
בהצלחה לשתיהן בהמשך דרכן!
כל מי שמעוניין עוד יכול לבקר בתערוכת הבוגרים שנסגרת בעוד חמישה ימים.
שבוע טוב!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

I'll right away grab your rss as I can not to find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you have any? Kindly let me understand so that I could subscribe. Thanks.
Also see my webpage - christianwebdate.com

אנונימי אמר/ה...

Ρlease let me κnow іf you're looking for a writer for your weblog. You have some really great posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'ԁ absolutely lоve to ωritе somе mаteгіal fог youг blog in eхchаngе for a link
bаck tο mine. Please shοot me an email if interested.

Regards!
Feel free to surf my blog - Suggested Web site