6.7.2010

ניסויים - Clinique Even Better

ביום ראשון האחרון התאספנו למפגש בלוגריות בחסות קליניק. המפגש התקיים בחלל בהיר ויפה במשרדי חברת אקליל. מלבד נשנושים והיכרות עם בלוגריות שעד עכשיו רק הכרתי וירטואלית, היתה גם הרצאה בתוכנית האומנותית. את ההרצאה העבירה לנו סיסי נמיר, אישה מקסימה עם המון ידע והבנה בתחום הקוסמטיקה וגם המון סבלנות לשאלות של כאלה שלא מבינות. אני חושבת שסיסי היא נכס לקליניק, היא משדרת המון אמינות ומשתדלת לדייק בפרטים. היה שווה לבוא ולו רק כדי לפגוש אותה.
סיבת המפגש היתה השקת מוצר חדש: Even Better Clinical Dark Spots Corrector.
הסרום אמור לטשטש ולהעלים כתמי פיגמנטציה על עור הפנים, גב היד ואזור המחשוף ולתת גוון אחיד יותר לעור. אני לא רוצה להלאות אתכן עכשיו במספרים ובתוצאות המחקרים, את זה תוכלו לראות בכל הפרסומות של החברה. אני רוצה לערוך בדיקה וניסוי אמיתי, עליי. לשמחתי איני סובלת מכתמי פיגמנטציה בפנים וגוון עורי די אחיד(ותודה לסופי הקוסמטיקאית שהביאה אותי עד הלום). אבל, וזה אבל גדול, אני סובלת מפיגמנטציה ביד ימין, הצד הימני של הבטן, הצד הימני של הגב וכתם אחד בצד הימני של המחשוף. כן, צד ימין שלי ממש מתפרע :)
החלטתי לבדוק את הסרום על הכתם באזור המחשוף. המריחה של הקרם מאוד נעימה, יש לו מרקם שמרגיש מעט צמיגי במגע הראשוני, אבל המריחה מצויינת והוא נספג במהירות. אשתדל למרוח את הסרום על פי ההוראות - בוקר וערב. אחת לשבוע אעלה כאן תמונה של הכתם ובעוד 12 שבועות כולנו נחכה לתוצאות. אציין שהשתמשתי בעבר בחומרי הבהרה על הכתם ומצבו היום הוא יחסית טוב, הוא כבר ראה ימים כהים יותר. על פי המחקר, שיפור אמור להראות לאחר 4, 8 ו12 שבועות.
אז תכירו, כתם-קוראות, קוראות-כתם:
אציין כי את הסרום קיבלתי במתנה בכחלק מיחסי הציבור של החברה. את סדרת Clinique Even Better ניתן להשיג בכל רשתות הפארמים. הסרום עולה 435 ש"ח לבקבוק של 30 מ"ל.

תמונות: יח"צ, אודליה ממן ואני.

6 תגובות:

Revital אמר/ה...

נשמע ממש מעניין לקחת חלק במפגש אינפורמטיבי כזה.

בהצלחה עם הכתם (:

Odeliaa אמר/ה...

בהצלחה בניסויי :-)

קרן אמר/ה...

הסתדרו התגובות! היתה פה בעיה ולרגע חשבתי שהשתגעתי. קיבלתי מייל עם התגובה שלכן, אבל היא לא הופיעה באתר. מוזר.

רויטל, באמת היה מעניין ולמדתי כמה דברים חדשים. תודה! אני מקווה שזה באמת יפעל טוב.

אודליה, תודה, ותודה על התמונות!

לירי אמר/ה...

אצלי הניסוי עבר בהצלחה.
even better העלים לי כתם שמש די רציני על הלחי (לא לגמרי אבל הוא היה ממש חום כהה ועכשיו כמעט ולא רואים).

קרן אמר/ה...

אני עדיין נותנת לו צ'אנס, בינתיים לא חל שיפור משמעותי, אבל עברו רק 3 שבועות.
כיף לך שזה עבד עלייך, כתמים זה עסק ביש...

אנונימי אמר/ה...

Heуа i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.
my site - click on this Page