1.12.2009

תיק איפור - חלק ב

קצת באיחור, אבל הנה חלק ב' של תיק האיפור שלי.
אבא שלי קרא את הפוסט הקודם ותהה איך זה שלא כואב לי הגב אם אני נסחבת עם כל זה בתיק, אז לא. אני לא נסחבת בתיק. זה תיק איפור שיושב לו לבד בבית במגירה וכשנוסעים להורים כלשהם לסופ"ש הוא יוצא מהמגירה החשוכה כדי לראות עולם.*צללית אבן לגבות של איל מקיאג'. קניתי אותה בשנה שעברה ואני מאוד מצטערת שלא גיליתי אותה קודם. היא נותנת מראה מאוד טבעי ומחזיקה מעמד לאורך כל היום. יש לי כזו גם בגוון שחור בשביל איפור מעושן.
*איילינר באבקה ממהדורה מוגבלת של לוריאל. מעולה לאיפור מעושן. לאחרונה אני חוששת שהוא מתחיל להיגמר אז אני שומרת אותו לאירועים מיוחדים :)
*סט כפול של צלליות למריחה של לוריאל. עד היום אני זוכרת, קניתי את הסט הזה על מטוס של אל על, לא זוכרת לאן. זה היה ממש ממש מזמן, כמה שנים. הצלליות האלה משמשות אותי מצויין יש בהן את כל הגוונים שבחורה צריכה. החסרון היחיד הוא שאם לא מקבעים את הצללית עם פודרה היא פשוט הופכת לקו אחד מביך באמצע העפעף. אז למדתי לקבע.

אני לא טיפוס של המון איפור ובדרך כלל ליומיום בכלל לא מגיע לחלק הזה של תיק האיפור שלי. תמיד רציתי ללכת ולעשות אחד מקורסי האיפור הבסיסיים האלה שיש לכל הרשתות. שעה של איך להתאפר נכון אבל איכשהו אני לא מוצאת לזה זמן. אולי הגיע הזמן?

6 תגובות:

boiler אמר/ה...

הקורסים האלו תמיד נראו לנו סוג של חראטה שכל כולה מסתכמת בכמה הן יצליחו למכור בסופו של דבר.

לדעתנו עדיף מפגש 1 על 1 עם מאפרת מקצועית שעובדת כבר בתחום ושאין לה אינטרס למכור לך ולהגיד לך כמה הצללית בצבע ירוק רעל מחמיאה לך לאוזן בתקווה תרכשי אותה ועל הדרך היא תגזור עלייך קופון.

הפלוס היחידי שאולי יכול להיות "שווה" בקורסים האלו, זה שבסוף את מקבלת מוצרים בשווי שיעור,
אם את באמת על הדרך בוחרת את האופציה שהצענו
ונופלת על מאפרת טובה, אולי היא גם תרכוש עבורך בהנחה שלה את המוצרים שאהבת אומנם זה לא זול כמו האופציות הקדומות, אבל שווה לבדוק בכל אופן..

קרן אמר/ה...

תודה על הטיפים!
האמת ששתי חברות שלי מהעבודה עשו קורס של איל מקיאג' אם אני לא טועה שעלה להן 300 שקל בערך והיו מאוד מרוצות. הן בכלל לא קנו מוצרים בסוף. אבל אני מבינה למה אתם מתכוונים.

נעלולה אמר/ה...

הגיע, הגיע :) אם את נהנית מהעיסוק בזה, למה לא ללמוד בצורה מסודרת? אני תמיד בעד ידע מסודר.

ביני אמר/ה...

איילינר כזה יש גם לסופטאץ', אותו צבע

קרן אמר/ה...

באבקה? לא ידעתי. אז אני אפסיק להתקמצן עליו

שירה אמר/ה...

סט מייקאפ מרשים! האמת ששמעתי דברים טובים על הקורס של איל מקיאג' מחברות שעשו, אולי כדאי לך לבדוק
תודה על השיתוף