24.12.2009

חמישי קליל

ימי חמישי שלי הם לרוב מאוד נחמדים. לרוב תקוע לי איזשהו טיפול ברכיים במהלך היום (אלטרנטיבי או שמרני, אני מגוונת) אבל שאר היום מיועד בעיקר לדברים כיפים ומהנים.
היום היה עמוס במיוחד.
התחלתי את היום בטיול עם ביני לנחלת בנימין. עשיתי לה חשק לתפור. אז הלכנו לקנות בד בשבילה. הסתובבנו גם בשוק הכרמל, שם החליטו שאני תיירת צרפתיה ופנו אליי בעיקר בצרפתית. ביני התפלאה לגלות שנחלת בנימין מלאה בחנויות בדים ושזו תכלית הרחוב בעצם. אני מניחה שאם מגיעים לשם רק בימים שבהם יש את הדוכנים קצת קשה לשים לב לחנויות מסביב.
עברנו גם בחנות המציאות הקבועה שלי בקינג ג'ורג' בואכה שוק בצלאל שגם ספי כתבה עליה השבוע ויצאתי עם שלל נחמד. ביני עמדה לקנות חצאית, אבל בדיוק לפני התשלום מצאתי לה כתם, אז היא יצאה בידיים ריקות.
וזו ביני עם המשקפיים החדשות והמדהימות של ראלף לורן (שנקנו בסיבוב שמטרתו היתה לקנות משקפיים לאדם אחר לחלוטין)
בדרך חזרה אל תחנת האוטובוס ראינו את הדבר המתוק הזה(וגם את עמנואל רוזן קונה קרמים אבל זה לא תועד)
אם מישהו מעוניין בפריצי החמודה הזו אז היא למכירה והבטחתי לאיש הנחמד שנתן לנו לשחק איתה שאפרסם את המספר. גבי - 050-6547327. היא לברדורית מעורבת עם גולדן לטענתו.

אחר כך נסעתי לרחובות לבקר את ההורים, אכלתי דברים טעימים, קטפתי תפוזים סינים בחצר, ביקרתי את א' האנונימית ופלאפי שלה שחלה בדלקת ריאות ובדרך להחלמה (רפואה שלמה לפלאף) ובסוף חזרתי הביתה.
ואם כבר כלבים, אז הנה הבנות החמודות שלי, באדי ופינצ'י, כל אחת בפוזה מאוד טיפוסית. ואל תבהלו מפינצ'י, הישיבה האנושית הזו קוראת לה באופן טבעי. אין תעלולי מצלמה.
מה לבשתי לכל היום הארוך הזה?
חולצה שקפקפה שאמא קנתה לי בזיפ תמורת 120 ש"ח. חצאית מזארה, 100 ש"ח. חגורה כחולה מגולף, חינם כי קניתי משהו. צמיד ממנגו, 50 ש"ח מתנה מסבתא.
הייתי חייבת לכתוב כאן משהו כי אחרת זה נראה כמו תמונה אחת מאוד מעוותת. המטרה הושגה, יש טקסט מפריד :)סופ"ש נעים וחמים לכולם!

6 תגובות:

ביני אמר/ה...

איפה התמונות שלך שאני צילמתי??

קרן אמר/ה...

יצאו מוארות מדי מהשמש.

אנונימי אמר/ה...

דבר ראשון מזל טוב על הפוסט הקודם.

והכלב הוא אחד הדברים היותר חמודים שראיתי!


סופשבוע מקסים שיהיה לך


MyMoonDay

קרן אמר/ה...

תודה.
היא באמת מתוקה הלוואי והייתי יכולה לקחת אותה הביתה.
סופ"ש מקסים גם לך

Olivia אמר/ה...

למה את עושה לי את זה עם הכלבה המתוקה הזאת? :'(

בכל מקרה, החולצה מזיפ מגניבה לאללה (:

קרן אמר/ה...

היא באמת מתוקה מאוד, היא רצה שם כל כך חמוד עם הזנב הקטנטן שלה.
תודה, גם אני אהבתי את המציאה.