3.12.2009

קונפליקט פנימי

תמיד היה לי קושי עם גרביונים ונעל פתוחה. איכשהו המראה הזה של אצבעות בתוך גרביון, מבצבצות להן מהנעל מאוד דוחה אותי. תמיד הזכיר לי נשים זקנות עם גרביון בצבע גוף וסנדל בקיץ, עם פס התפר מזגזג על קצות האצבעות. איכס!!
אבל כשמוסיפים למשוואה הזו גרביון אטום זה כבר יותר מתעכל אצלי. אבל לא לגמרי. אז בחרתי לעשות ניסוי ראשון עם נעל שהיא לא בדיוק סגורה אבל גם לא בדיוק פתוחה. בואו נגיד שצריך להתאמץ כדי לאתר איזו אצבע סוררת מבצבצת, אבל הוייב הכללי הוא של נעל פיפטואו.
קצת באיחור, אבל מככבים כאן גם שני הפריטים הבודדים שרכשתי לי ביריד המותגים בשבוע שעבר.
האמת שהסיבה העיקרית שגררתי את עצמי לשם(וגם את החבר המסכן) היא כי כבר הרבה מאוד זמן אני חושקת בשעון יד חדש וביריד היו הנחות מאוד גדולות על שעונים. אז מאחר והייתי מאוד מוכוונת מטרה הלכנו בשעה שבה היריד היה די שומם. 17:30 אחה"צ ביום שישי. הנחנו שכולם כבר יעזבו את היריד עד אז ונשאר שם לבד בלי ההמון. צדקנו.
אז קניתי את השעון הזה של DKNY שמשלב חוליות שחורות ומוזהבות. הוא עלה 440 ש"ח במקום 1100. משתלם לי.
המשכנו בסיבוב כי החבר חיפש חולצות ופשוט לא מצא שומדבר יפה או משתלם. אני רציתי ג'קט ומצאתי אותו אצל ברנרד. היה שם מבחר לא קטן של דגמים וגם בצבעים מעניינים, אבל הלכתי על פרקטי ובחרתי בשחור. יש לו גזרת 60' מתקתקה שכזו שעלתה 150 ש"ח.
אני חייבת להודות שבסך הכל די התאכזבתי מהמבחר הדל שהציע היריד. ברוב הדוכנים היו בעיקר סמרטוטים יקרים ולא משתלמים ולפי התגובות בפייסבוק אני לא היחידה. כדאי להם להתעשת לפני היריד הבא כי אחרת כמויות האנשים ירדו.
חבל, כי הבחירה שלהם השנה לפרסם את היריד דרך הבלוגריות היתה בחירה נכונה ועדכנית, אבל לא הצלחתי למצוא את רוב הפריטים היפים שהן עטו על עצמן. יכול להיות שזה בגלל שבאתי בסוף היום השני של היריד, אבל אם זו הסיבה, אז מה עם כמויות האנשים שהגיעו במהלך השבת?

חזרה לאאוטפיט. אתם רואים כאן את האחות התאומה של השמלה האפורה מזארה, בסגול עמוק.
צמידים מדיווה, 20 ש"ח.
לק סגול, 5 ש"ח.
שרשרת, חינם, החבר קיבל.
גרביון אפור, 17 ש"ח בסופר פארם (במבצע השני בשקל).
נעליים, 250 ש"ח ממקס מורטי.
ג'קט, ברנרד ביריד המותגים 150 ש"ח.

סופ"ש נעים לכולם!

3 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

אחלה שעון! ועוד יותר מזה, אחלה מחיר. שנים שבירידים האלה יש מה שהגדרת בתמצות כסמרטוטים יקרים. אני מקווה שהם יירגעו קצת לפני היריד הבא ויבררו לא את המציגים אלא את מה שהם מציגים.

נעלולה אמר/ה...

או, ושכחתי כמובן לומר לך תתחדשי :)

קרן אמר/ה...

תודה!
אני חושבת שפשוט לא תהיה להם היענות בפעם הבאה אם זה ימשך ככה. הרבה אנשים היו מאוכזבים, במיוחד אחרי שהשנה גבו 20 ש"ח על כניסה.