25.10.2009

פפרצי

בסופ"ש היינו אצל ההורים של החבר, שם יש מצלמה (לצערי שלי עדיין לא במצב מתפקד).י
התחלנו את הצילומים במעין תמונות פפרצי שלי מתאפרת.י
והמשכנו בצורה קצת יותר סטנדרטית...י
האמת שדווקא לא עשינו שומדבר מיוחד בסופ"ש האחרון וזה היה סוג של אאוטפיט מבוזבז.י
נסענו לשם לכבוד יום ההולדת ויום הנישואין של ההורים שלו ואף אחד לא ידע בדיוק מה התוכניות. אמרו לי להביא בגדים יפים כי אולי נצא למסעדה. אז הבאתי. בסוף היינו בבית, שבמקרה הזה היה נחמד באותה מידה.י

את השמלה הזו קניתי בזארה (כמה מפתיע). היא עלתה בערך 80 ש"ח ויש לה תאומה סגולה בארון שלי.י
אני תמיד מספרת שהחבר קנה לי אותן. למה? זה בערך נכון...י
הוא רצה לקנות לי מתנה והסתובב בחנויות הנכונות, אבל לא ידע מה לקנות לי. אז הוא החליט פשוט ללכת איתי ושאני אבחר מה שאני רוצה והוא ישלם. נותן קצת תחושת שוגר דדי, אבל בצורה חיובית :)י
אהבתי את גזרת הפליסה של השמלה בחלק הקידמי. הופכת את שמלת הטריקו לקצת יותר מעניינת.י
שילבתי אותה עם גרביונים מעויינים שחורים של לייף, 33 ש"ח.י
נעלי לכה שחורות מזארה, 160 ש"ח.י
שרשרת מגנטים שחורה, 0 ש"ח.י
אוסף צמידים בכסף ושחור מדיווה, 20 ש"ח לכולם יחד.י
לק בגוון אדום ורוד של לייף, 10 ש"ח.י

האמת שאף פעם לא הבנתי למה כל כך קשה לו לקנות לי מתנות. הטעם שלי הוא מאוד ספציפי, במיוחד בגזרות שאני לובשת וגם המידה יחסית אחידה. החבר טוען שאני הבנאדם שהכי קשה לקנות לו מתנות כי יש לי הכל. סוג של מחמאה, לא?י

3 תגובות:

boiler אמר/ה...

מקסים!

זה כבר בעונה השלישית ברציפות שזארה מוציאה את הגירסה של השמלה הזאת לא?

אחלה שמלה, גזרה מוצלחת שאפשר לשחק איתה בקלות וליצור לוקים שונים..

קרן אמר/ה...

תודה!
כל פעם הם משנים משהו קטן שמשפר אותה קצת יותר.
היא כל כך מוצלחת שקניתי אותה בשני הצבעים שהיו זמינים באותו הרגע.
ובאמת קל לשלב אותה עם הרבה דברים כבייסיק.

נעלולה אמר/ה...

ממש אחלה שמלה, והגרביונים שלך שולחים אותי לפארם הקרוב למקום מגוריי (שזה פה מעבר לפינה). נראה לי כמו טיול מעולה לגשם.