12.10.2009

סקרים, רבותי, סקרים

טוב, הסקרים פה מופיעים כבר מספיק זמן, אז הגיע הזמן לסכם אותם.י

נתחיל בסקר הראשון, באיזו תדירות אתם מבקרים בבלוגים שאתם עוקבים אחריהם.י
אז רובנו, 47% נכנסות ברגע שראינו שיש פוסט חדש, או פעם ביום (32%).י
ורק 16% מאיתנו חיות בספונטניות גם ברשת ונכנסות בזמנים לא קבועים.י
אגב, נראה שרובנו מכורות, כי אף אחת לא נכנסת פעם בשבוע ורק 5% נכנסות פעם ב3 ימים.י

נעבור לסקר הבא,
מהי מידת המכנסיים שלכן.י
40% לובשות מידה י32-36. י
47% לובשות מידה י38-42. י
13% לובשות מידה 44 ומעלה.י

ואף אחת לא לובשת מידה 30 ומטה. מעודד.
י

אני שייכת לקטגוריה השניה, 38-42. והאמת, שאני נעה על הטווח הזה בלי להעלות או להוריד ק"ג אחד. בזארה אני יכולה ללבוש 38 או 40, בהוניגמן וקסטרו 38 ואם אני קונה שמלה, כנראה שהיא תהיה מידה 42. קצת מטריד שאי אפשר לדעת מה המידה שלך באופן קבוע, שהיא משתנה בין חנות לחנות (או לפעמים באותה חנות). כשאני נכנסת למדוד מכנסיים אני צריכה להביא איתי 3 זוגות שונים. כל עוד הם לא אחידים במידות, אין להם זכות לקטר על הבלאגן בחנויות. י

ויש גם סקר חדש, מוזמנות לענות!
י

אין תגובות: