6.10.2009

"מה זה?! למה את לובשת שחורים?"

"בדרך כלל אני לובשת ורודים, היום אמרתי נשים שחור נצא למועדון לילה!"י

למי שלא מכיר, לקוח מהמערכון "את ערבייה?" מיומטוב הראשון.ישן, אבל מצחיק (כנסו כנסו).י
איך זה קשור לבלוג?י
זה לא בדיוק קשור, אבל היום לבשתי שחורים וניסיתי לחשוב על כותרת מחוכמת שכזו, אבל בסוף החלטתי ללכת על הומור. אמא שלי, אחי ואני מכורים למערכון הזה. במשך תקופה ארוכה מאוד לא הפסקנו לצעוק אחד לשני "מה זה?!"(תראו את המערכון, תבינו). האמת, המערכון מפשט מאוד את הפתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני, "את תתני לי את הבננה ואני אתן לך את ירושלים, גם ככה אני גרה בת"א." החיים היו מאוד פשוטים אם הכל היה נסגר על בסיס סחר חליפין בבננה.י

בתמונות מככבת הגיטרה המושקעת של החבר, גיטרה של טאקאמין עם צליל מאוד מיוחד וחזק. אפשר גם לראות את הסלון ההפוך שלנו. למה הפוך? הספה (מאיקאה...) החליטה שקשה לה עם העומס ופשוט נשברה, אז נאלצנו לפרק אותה ולחכות לחלק החדש(יש אחריות ל5 שנים ושירות לקוחות לא רע בכלל, לפחות זה). אני ניצלתי הזדמנות וכיבסתי את הריפודים. החבר חשב שזה רקע מאוד מתאים ללבוש השחור שלי.י

מה לבשתי היום למשרד?י
את החצאית מזארה שנראתה כאן לא מעט פעמים.י
גופית סבא שחורה שנקנתה בתמנון תמורת 20 ש"ח (ארוכה מאוד וגם מבד אלסטי, שווה ביותר ועכשיו הן ב5 ב100).י
סנדלים שחורים שגם כיכבו כאן בעבר.י
שרשרת מגנטים שהחבר קיבל חינם כי ענה לסקר ברחוב.י
עגילים שנקנו לפני שנים תמורת 5 ש"ח.י
וחגורה אחת שעושה את כל האאוטפיט. היא עשויה מתכת ושרוכי עור. כמובן שיש סיפור מאחורי החגורה הזו.י
החגורה הזו נמצאת אצלי בארון כבר שנים, לפחות 8. היא היתה של אחות של סבתא שלי, דודה מילה. דודה מילה נפטרה בגיל 60 מגידול סרטני בראש. זה קרה מאוד מהר, אם אני זוכרת נכון, בתוך חודש-חודשיים מהגילוי היא נפטרה.י
דודה מילה היתה מהאחיות של פעם, עם המדים הלבנים, הכובע והשליטה ביד רמה. מהתקופה שהאחות היא זו שניהלה את המרפאה. היא היתה אישה מאוד חזקה ודומיננטית, כזו שמשאירה רושם (מזיכרון של ילדה, היא נפטרה כשהייתי בת 12 בערך). היא מאוד אהבה להתלבש. תמיד היתה מאוד מתוקתקת. עם המון שרשראות ענקיות, טבעות, צמידים, עגילים. היו לה המון תכשיטים ואביזרים, וגם לא מעט בגדים. למילה ובעלה לא היו ילדים, לכן חלק מהפריטים שלה עברו אל סבתא שלי לאחר מותה וככה החגורה הזו הגיעה אליי.י
האמת שלבשתי אותה מעט מאוד פעמים לאורך השנים כי היה לה מראה מעט סאדו. אבל בימינו, ימי הניטים העליזים, הרגשתי שהגיע הזמן לאוורר אותה קצת והיא נראת מאוד עכשיוות. מעניין מתי דודה מילה קנתה אותה...י

יצא פוסט מאוד ארוך עם הרבה סיפורים ומלל, אבל יש גם תמונות, אז נראה לי שהשתווינו :)י

4 תגובות:

bini אמר/ה...

איך הרגליים שלך מבריקות ככה?!

קרן אמר/ה...

מהספריי שמן גוף שקניתם לי בבודי שופ :)

אנונימי אמר/ה...

מאיפה קנית את הסנדלים?
את מכירה חנויות שמוכרות כאלה סנדלים?

קרן אמר/ה...

קניתי אותם בחנות בעיר ברחובות בשם news, אבל זה היה בקיץ שעבר. יכול להיות שגם השנה יהיה לו אותם כי הן היו מאוד מוצלחות. חברה שלי מצאה אותם גם בחנויות בעיר בהרצליה. בהצלחה!