1.10.2009

איזה שבוע היה לי היום

זה משפט שהחבר אומר בכל פעם שהוא חוזר הביתה מיום משוגע.י

אתמול היה תורי להגיד את המשפט הזה. חזרתי אתמול ב9 בערב אחרי שהייתי בעבודה מ8 עד 7 בערב ומשם יצאתי לרופא שיניים.י
אם בתמונות אני נראת כאילו צד ימין של הפנים שלי לא בדיוק מתפקד זה בגלל שהוא לא! יש לי פה מאוד רגיש ולכן צריך הרבה מאוד חומר הרדמה כדי לטפל בי. אתמול הרופא סיים אמפולה שלמה של חומר הרדמה עליי. מה שגרם להרדמה לעבור רק אחרי 12 בלילה. מעניין איך זה עם גז צחוק. מישהו ניסה פעם(בטיפול שיניים, לא כאמצעי בידור)?י
את החולצה הזו קניתי בזארה מזמן. לפני כמעט 3 חודשים. כשרק התחיל הסייל של הקיץ. לא יצא לי ללבוש אותה כי היא נראתה לי מאוד משרדית ואם עקבתם, אז לא בדיוק הלכתי למשרד בחודשיים האחרונים. עכשיו משחזרתי למשרד הגיע הזמן לחנוך אותה. היא עלתה 40 ש"ח בלבד והיום אני מתחרטת שלא קניתי אותה בעוד צבע כי היא יושבת מעולה על הגוף. היה אותה בעיקר בצבעים צעקניים מאוד, תכלת שמיים, ירוק דשא, ורוד פוקסיה, צהוב אפרוח וכמובן שחור ולבן. חבל שלא לקחתי שחורה.י
הג'ינס השחור הוא חיקוי של ויקטוריה בקהאם שקניתי בתאילנד תמורת 55 ש"ח בלבד. שורד כביסות לא רע ויושב ממש טוב על הגוף.י
טוב, את הסנדלים מסטיב מאדן נעלתי כאן כבר עשרות פעמים. פשוט במצבי הנוכחי זה הדבר היחיד שנוח לי לצעוד בו, כך שרוב הזמן אני נועלת אותן. מעניין מה יקרה בחורף...י
השרשרת גם היא מתאילנד, אחת מהקניות האחרונות שעשיתי שם. היה צריך לסיים את כל הבאטים שלנו והיא דוכן נחמד בקאווסן עם השרשראות מהסוג הזה, עשויות צדפים. קניתי לי את הצבעונית היפה הזו ולאמא שלי אחת בצורה זהה, רק בגוונים של ורוד עתיק. שתיהן יחד עלו 5 ש"ח.י

אחרי יומיים מטורפים של עבודה, סופסוף היום החופשי שלי הגיע ואיתו גם סוף השבוע. אז שיהיה סופשבוע מלא במנוחה לכולם!י

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מקסים

קרן אמר/ה...

תגובה קצרה וקולעת :)
תודה.

michalooshka אמר/ה...

אהבתי, יש כמה הברקות:)

קרן אמר/ה...

תודה :)
ואני מזהירה, ה"איזה שבוע היה לי היום" ממש מדבק.