18.10.2009

דברים שרואים בדיזינגוף

אתמול היה יום עמוס פעלים. כולל 2 ארוחות צהריים, אחת עם המשפחה שלי ואחת עם שלו...י
נסענו למסעדה הזויה עם המשפחה שלו, באזורים שבכלל לא ידעתי שקיימים בסמוך לת"א(האזור האפל של יפו...).י
אמנם המסעדה היתה על הים, אבל בכניסה קיבל אותנו תרנגול גדול בתרועות קוקוריקו רמות. בהמשך נתקלנו בשלל חיות הבית, עוד תרנגולות, חתולים וגם כלב אחד מאוד בטלן.י

משם המשכנו לדירה של אחיו ואשתו שחזרו בשישי מירח דבש בתאילנד.י
כשירדנו למטה, ליד הבית שלהם עמד הקטנוע הזה:י
אני יודעת שלאנשים יש חיבה יתרה למונוגרמה של לואי ויטון, אבל קטנוע שלם שכולו מכוסה בה, זה חדש גם לי!י
הייתי חייבת לצלם אותו, הוא מאוד אופנתי. ניסיתי למצוא צילום יותר טוב שלו באינטרנט ואז נתקלתי באתר הזה.י
התמונות הבאות לקוחות ממנו:י
אפשר לומר שהאוטו והבית זה לקחת את האובססיה צעד אחד קדימה.י
אחר כך קפצנו לחנות ליד לקנות כמה דברים לבית וראינו את המתקן לאיסוף בקבוקים הזה:י
הוא כל כך צבעוני ויפה!י
אני רק לא מבינה למי היה כח לעשות את כל זה ועוד בחינם. ניסיתי לראות אם יש איזשהו קרדיט על המתקן אבל לא מצאתי. רעיון ממש יפה ליפות משהו מאוד בנאלי ורגיל.י
מצטערת על איכות התמונות, הן צולמו במצלמה של הטלפון הסלולרי מאחר והמטען שלי עדיין לא הגיע מאיביי.י

2 תגובות:

boiler אמר/ה...

מעניין אם זה הבעלים גם של הקטנוע הזה:
http://boiler-blog.blogspot.com/2009/05/blog-post_28.html

בנוגע למתקן מחזור, לא הצלחנו לקלוט אם זה המתקן שעומד מול החנות של טובל'ה ברחוב דיזינגוף
כי היא גם לקחה על עצמה לקשט מתקן כזה וזה באמת נחמד לראות באמצע הרחוב הפתעות שכאלו!

אז אם במקרה אחיך גר בקרבת החנות שלה אז יש מצב שזה מעשה ידיה..

קרן אמר/ה...

אולי הבעלים מחליף קטנועים כדי שיתאימו לתיק, לגיטימי!

זה היה מול הAM:PM, לא זוכרת איפה טובל'ה בדיזינגוף.
זה באמת היה יפה ומפתיע, גרם למתקן המכוער הזה להראות מאוד אסתטי, תוספת יפה לרחוב.
אה,לא קריטי, אבל זה אח של החבר :)