14.10.2009

סגול

בסוף השבוע נסענו להורים של החבר שבדיוק חזרו מאיטליה. הם נסעו לטיול באזור האגמים של איטליה, שם שמים דגש על הנופים ולא על הבגדים. הם סיימו את הטיול בונציה ומשם הביאו לי מתנה. שרשרת עשויה זכוכית מורנו. הזכוכית נקראת כך על שם האי האיטלקי מורנו, בו מיוצרת הזכוכית המיוחדת הזו כבר 800 שנה. הייחוד של הזכוכית הזו היא השילוב של הצבעוניות עם השקיפות. אם תרצו לקרוא עוד, מצאתי כתבה מעניינת בנושא.י
קצת קשה להעביר בתמונה את היופי של השרשרת, כי הצבעים נבלעים. תליון בצורת לב בגוונים שונים של סגול, נעים בין סגול חציל ללוונדר. אני התאהבתי בה ממבט ראשון. ולגמרי במקרה גם לבשתי חולצה סגולה כשבאתי לבקר כך שהם קלעו בול. כנראה היתה לנו טלפתיית צבעים :)י
החלטתי שאם כבר אז כבר.י
אם כבר מראים דברים סגולים, למה לא לרכז אותם יחד?י
אז בתמונה רואים את משקפי השמש הסגולים שלי. קניתי אותם ב10 ש"ח בתאילנד ולא ציפיתי ליותר מדי. כשהגעתי לארץ לקחתי אותן לחנות אופטיקה כדי שיבדקו לי את טיב העדשות. מסתבר שמדובר בעדשות אמיתיות(מסננות קרינה וכל זה...).י
כך שאני יכולה להשתמש בהן בלי חשש. בתמונה הן יצאו כהות יותר מבמציאות.י
ואחרונה מחכה הטבעת.י
כמו שכבר הזכרתי, ביום חמישי עשיתי סיבוב שופינג. כחלק מהסיבוב עברתי במגנוליה. היה לי שם זיכוי של 110 ש"ח.י התלבטתי עוד לפני מה לקנות. שרשראות יש לי אינסוף. עגילים כנ"ל. עם צמידי כסף אני לא כל כך הולכת. אז החלטתי לחפש טבעת. מאחר והחיבה שלי לטבעות טרייה מאוד, יש לי רק 3 כאלה (אבל כל אחת איכותית, אהובה ומשובחת). אני חייבת להודות שבהתחלה לא התלהבתי ממנה כל כך. אהבתי מאוד את הצבע של האבן, אבל הפיתוחים מסביב לא דיברו אליי כל כך. פרי שכנעה אותי לנסות ולראות אותה מקרוב. אני מודה. על האצבע הפיתוחים נראים עדינים יותר.י וככה יצא שבזכות פרי הטבעת הלכה איתי הביתה.י

יום סגול לכולם!



הערה לקוראים: לפי הסטטיסטיקה כולכם/ן ממשיכים לקרוא פה ולבוא לביקור, אבל משום מה הפסקתם לדבר. אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד. פטפטו קצת :)
י

3 תגובות:

קרן אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
sefi אמר/ה...

הטבעת באמת נורא יפה, מגניב שקנית אותה. שי בה משהו יחסית מיוחד ולא ממש טיפוסי למגנוליה וזה תמיד נחמד לקבל מתנות. תתחדשי.

קרן אמר/ה...

אמרו לי שיש לה לוק של טבעת מהודו... אני גם מאוד מרוצה מהקניה. מזל שיש חברות שיוציאו אותך טיפה מהקופסא של עצמך.