29.10.2009

בריחה מהמציאות

דווקא בגלל שהיום יום חורפי למדי החלטתי לפרסם את התמונות האלה. כנראה שהן תמונות אחרונות של אווירה קיצית ובהירה. הן צולמו בחצר של ההורים של החבר בסופ"ש האחרון.י
אני לא טיפוס של חורף. הסיבה היחידה שיש לי לאהוב קצת את החורף היא בגלל הבגדים, או יותר נכון האקססוריז.י
החורף מוסיף לנו שלל פריטים למלתחה. מלבד המובן מאליו, מעיל. צעיפים, כובעים, כפפות, גרביונים בשלל צבעים, סריגים ועליוניות. וזו בעצם קבוצת פריטים חדשה לגמרי שאפשר לשחק איתה.י
מאחר ויש לי לא מעט שמלות קיץ בבית ולעומתן, מעט שמלות חורפיות, ניסיתי השנה למצוא שמלות רב עונתיות. כאלה שהבד שלהן לא דק מדי או עם הדפס שמזוהה יותר מדי עם קיץ ולא ניתן יהיה לשלב אותו עם סריג בחורף. רוב שמלות הטריקו עונות על הקריטריונים האלה, אבל לא משאירות יותר מדי משחק ועניין. י
שמלת הג'ינס הזו דווקא כן מעניינת אותי. קניתי אותה כבר בקיץ שעבר בגולף, אבל משום מה לא ניסיתי ללבוש אותה בחורף שעבר. השנה מתחשק לי לנסות אותה עם גרביונים צבעוניים, נראה מה יצא בסוף.י
קניתי אותה כי חיפשתי כבר הרבה זמן שמלת ג'ינס ומאוד אהבתי את הגזרה של זו. והכיסים האלה עם הכפתורים הקטנים, אוי הכיסים!י
השמלה עלתה 170 ש"ח אם אני זוכרת נכון.י
שילבתי אותה עם שרשרת שהכינה דודה שלי.י
סנדלי בירקנשטוק מתאילנד, 18 ש"ח.י

קצת קלוז אפ על הדיטיילים של השמלה:י
טוב, החורף הגיע ועדיין לא החלפתי את הארון!י
נראה לי שאני יודעת מה יש לי לעשות בסופ"ש הקרוב. רק שהיום לא סתם הקדמה קצרה והחורף באמת הגיע.י




אין תגובות: