19.10.2009

האיש הירוק

האיש הירוק הוא מוסד ברחובות.י
כולם מכירים את האיש הירוק.י
למה קוראים לו ככה?י
הבנאדם היה לובש הכל ירוק. מהשרוכים של הנעליים ועד למשקפי השמש. היה לו אפילו סל רשת מפלסטיק בצבע ירוק, כובע ירוק וגם אופניים ירוקים. לא מדובר בהופעה חד פעמית, אלא בלבוש מתשנה שמתבסס על צבע אחד בלבד.י ירוק!י
כולם חושבים שהאיש הירוק נעלם, אבל הוא לא. הוא פשוט הפסיק להתלבש רק בירוק (זה מה שסיפרו לי...).י
מעניין מה גורם לאדם לרצות ללבוש רק צבע אחד. רק מחלה נפשית או שזה יכול לקרות גם לאנשים שפויים לגמרי בנפשם?י
למה סיפרתי את כל זה?י
כי כל מי שגדל ברחובות מכיר את האיש וזה בטוח מעלה בו זיכרונות, וכי עליי עבר קיץ ירוק יחסית.י
יצא שלא מעט פריטים ירוקים מצאו את דרכם לארון שלי, מבחירה כמובן.י
זה לא שלבשתי הכל ירוק כל הזמן, אבל אפשר לומר שהיתה לי תלבושת ירוקה אחת לשבוע.י
ירוק הוא לא כל כך צבע של חורף, לפחות לא בגוונים השמחים שלו (יותר לכיוון ירוק בקבוק, או ירוק זית שהוצא לכולנו מהארון מחמת המיאוס).י
אז נדמה שזה אאוטפיט ירוק אחרון לקיץ הזה (שמסרב להיגמר ודווקא נחמד לי עם זה).י
את השמלה קניתי בהוניגמן עודפים בהרצליה פיתוח. יש שם מבצע של 2 שמלות ב100 ש"ח. אמא שלי קנתה שמלה אחת(גם ירוקה!) ואני בחרתי בזו. יכולנו לשלם בתווים, מה שהוביל אותנו למחיר הסופי של 41 ש"ח לשמלה. י
אהבתי מאוד את הגזרה הבובתית שלה, החלק התחתון בגזרת בלון עדינה והמפתח המעניין של הגב.י
הוספתי שרשרת שקניתי בטופ 10 תמורת 12 ש"ח וסנדלים לבנים נוחים ביותר.י
התמונות צולמו על ידי אחי המסור בדיוק לפני שלקחו אותו להדסון לאכול את המנה האהובה עליו :)י
אתמול הגיע השובר מהדואר למצלמה, אבל דואר ישראל שומר עליה מכל משמר ומסרב לתת אותה לחבר, אז אאלץ אני ללכת מחר. אז בתקווה שאלו תמונות אחרונות של מצלמת טלפון ירודות איכות.י
ולאויב העם על פי אושרת קוטלר, תיק שאני מאוד אוהבת של החברה עם הסמל של עלה ירוק. שבוע שעבר יצא לנו לראות תוכנית של אושרת קוטלר ביס דוקו על סמים, זו מיני סדרה והפרק הזה היה על מריחואנה. משום מה הטריד אותה שעלה הגראס הפך לסמל שמופיע על ביגוד ותיקים והיא נתנה את רשת פיור כדוגמא לכך.י
התיק שלי לא הגיע עם עלים מגולגלים בפנים, אלא רק עם רקמה של אחד מבחוץ ובחיי שזה לא בעל משמעות סודית מבחינתי. אושרת, את יכולה להרגע.י
ואם כבר מדברים על סמים ויס דוקו, אז באותו היום היה כנראה מרתון סרטי תעודה על סמים או משהו בסגנון כי יצא לנו לראות סרט ממש מצחיק ועשוי טוב שנקרא "להתמסטל בגדול". כמו שאפשר אולי להבין מהשם, הוא על אותו עיקרון של "לאכול בגדול" רק עם גראס. סטלן אחד מעביר חודש מחייו בלי סמים ועושה סדרת בדיקות. כשנגמר החודש הזה הוא מתחיל חודש הפוך, שכולו רק סטלה אחת ארוכה. העובדה שהוא סטנדאפיסט הופכת את הסרט להרבה יותר משעשע ובכלליות יש שם לא מעט תובנות מעניינות. שווה צפיה.י


אין תגובות: