15.12.2009

Messing with Nature

אתמול חזרתי הביתה אחרי יום ארוך במיוחד בעבודה שנגמר לא רע בכלל.
היתה לנו הדלקת נרות חגיגית לכבוד חנוכה. אכלתי לראשונה בחג הזה סופגניה (כנראה גם פעם אחרונה) וקיבלנו מתנה מוזרה במקצת לחג, פנס אדום.
לערב קבעתי מראש לפני כמה שבועות תור למסז'. בגלל שהתחלתי דיקור היתה איזו קומבינה במרפאה ויכולתי להזמין מסז' ב30 ש"ח בלבד. זה פשע לא להזמין!
כשיצאתי מהעבודה הביתה נזכרתי למה אני שונאת את חנוכה. אין שום דבר טוב בחג הזה. רק מאכלים משמינים וממכרים, מסחטת כספים להורים והכי גרוע, פקקים ל8 ימים. כל כביש אפשרי היה פקוק, אפילו המעצבן מגלגלצ אמר שיש המון דיווחים.
לפחות חיכה לי מסז' מפנק אחרי כל התנועה הזו.
אבל זה לא הכל. חזרתי הביתה והחבר החמוד הכין ארוחת ערב, בטטות בתנור עם צ'ילי והמון שום כמו שאני אוהבת וניוקי ברוטב עגבניות. ובנוסף זר פרחים סגול ויפה.
הפרחים האלה ממש מיוחדים ולכן הייתי חייבת לעשות עליהם קלוז-אפ מטורף. קראתי פעם על השיטה הזו לצביעת פרחים אבל לא יצא לי לראות אותם במציאות. משקים את הפרח במים מיוחדים עם צבע ואז עלי הכותרת שלו נצבעים ונוצרים נימים וורידים מיוחדים שכאלה. אם מתרחקים מעט הפרחים נראים ממש כמו פרפרים.
אז תודה לע', החבר המפנק שלי. צריך ערבים מפנקים כאלה מדי פעם.

4 תגובות:

boiler אמר/ה...

אחלה דרך לסיים יום, למרות הפקקים.
חמוד החבר שלך, הפרחים מקסימים..

קרן אמר/ה...

תודה, הוא באמת חמוד :)
הגעתי למסקנה שאם כולם בעולם יעשו מסז' פעם בשבוע לא יהיו יותר מלחמות בעולם.

boiler אמר/ה...

נו אז יאללה למה את מחכה, תעשי צעד ראשון!
פתחי קבוצה בפייסבוק...
;)

קרן אמר/ה...

יש רק פאק אחד בתוכנית. אני לא משוכנעת שאוכלוסיית המסז'יסטים בנויה לזה :)