21.12.2009

שבת שמשית

ביום שבת ניצלנו את מזג האוויר המצויין והשמש שיצאה כדי לצאת קצת מהבית אחרי יומיים של גשם אינטנסיבי.
יצאנו בהליכה לכיוון חוף תל ברוך צפון ומשם הליכה נעימה על הטיילת. למזלי, הספסלים שפזורים בכל עבר עזרו לי להחזיק את הטיול, עם מנוחות של ישיבה כל כמה עשרות מטרים.
לפני שיצאנו החבר הלחיץ אותי שקר בחוץ וזה לא יספיק לי ללבוש את זה עם סריג נשפך מעל(כמובן שהוא לא אמר סריג נשפך אלא יותר משהו כמו "סוודר", אבל על הדרך ציינתי מה לבשתי מעל). בסופו של דבר, הוא התבשל בתוך הסריג שלו כי הוא לא הקשיב לי ולא שם חולצה קצרה מתחת ואני נהנתי לי מהבריזה בחולצה קצרה.
2 דברים בולטים לעין שנתקלנו בהם.
1. יש המון אנשים עם כלבים (שזה מצויין).
2. יש המון ילדים ג'ינג'ים (שזה לא באמת מצויין או לא מצויין, זו פשוט עובדה).

למה המון ג'ינג'ים? בהליכה קצרה על הטיילת וסביבתה ראינו כ10 ג'ינג'ים, בנים ובנות בכל מיני גילאים. זה ריכוז מאוד גבוה. בכלל לא מתאים לאחוז שלהם באוכלוסיה. יכול להיות שמשהו באוויר של השכונות הצפוניות של תל אביב גורם לזה? אולי רידינג?
אז מה לבשתי?
את הטוניקה/שמלה הזו הזמנתי מASOS. המחיר שלה היה 8 פאונד ועלות המשלוח היתה 10 פאונד, אבל הזמנתי עוד 2 שמלות כך שזה התחלק בינהן. אני מאוד אוהבת את איך שהיא יושבת על הגוף ואת הצבע, אבל התאכזבתי מעט מאיכות הבד. בתמונות ובתיאור באתר הבד נראה שונה לגמרי. אבל כבר התרגלתי. אני חושבת שהיא תשמש אותי טוב גם בחורף וגם בקיץ.
צירפתי אליה גרביונים אטומים שחורים ונעלי בובה שחורות(אם זה לא היה אאוטפיט שדורש תמיכה בהליכה כנראה שהייתי בוחרת בזוג אחר). שרשרת מגנטים שמתאימה מאוד לשעון החדש שלי ועגילים ממגנוליה שקיבלתי מהחברות.
הפוסט הבא יהיה הפוסט ה200. אני אחשוב על נושא מעניין. מממ...

4 תגובות:

קרן אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
יעל פלג אמר/ה...

את כותבת מעולה ומעניין ומצחיק!
נעים להכיר

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות, תמיד כיף לשמוע!
אני שמחה שהגעת לפה, מקווה שתמשיכי לבקר...