8.12.2009

Gossip Girl Here!


טוב, כבר כמה ימים שאני חולה בבית, אבל היום סופסוף יש לזה יתרון קטן. יצא לי לראות את פרק 12 שיצא היום ולא הייתי צריכה לחכות עד ליום חמישי או לסופ"ש כדי שיהיה לי זמן לראות אותו.
למה אני כותבת על זה?
כי במשך כל הפרק לא הפסיקו להופיע כובעי צמר זרוקים ופלאפים. כמעט כל הדמויות לבשו אותו.
סרינה בצבע מוקה תואם לשאר האאוטפיט
ג'ני והMean Girls
וגם החנונית שמנסה בכוח להיות המלכה במקומה
כמה שמחתי שעוד לפני חודש קניתי לי כובע בדיוק כזה בצבע אדום יין(15 ש"ח), לשמחתכם, צילמתי רק אותו בלעדיי, נראה לי שאני קצת מפחידה כרגע...
בשנה בעברה ראיתי כזה כובע בגולף. היא להם אותו בסגול, תורכיז כהה וכתום. מאוד רציתי לקנות אותו, אבל החצופים גנבו עליו 80 ש"ח. בסוף הגיעה הסופעונה, הורידו את המחיר ל40 ש"ח אז החלטתי למדוד וגיליתי שהם ממש מגרדים!
דווקא זה מהשוק מאוד נעים.
כל התמונות הן Snapshots שלקחתי מהפרק האחרון.

אין תגובות: