28.12.2009

הסיילים התחילו

דגמתי היום את האתר של קסטרו (אחרי שסופסוף היה לי אוויר לנשימה בעבודה) ומצאתי כמה פריטים ששווים קפיצה. רובם בייסיק וזו תעודת עניות לקסטרו אם תשאלו אותי. אחרי דיפדוף קצר בקולקציה נכנסתי לדיכאון ויזואלי. הכל כל כך קודר ומונוכרומטי! מה עם קצת צבע בחיים?

אז יצא שליקטתי בעיקר פריטי בייסיק שכל אחת צריכה וכרגע נמכרים במחירים שווים לכל נפש.

נעלי בלרינה שטוחות. יש את הגרסא הקלאסית ואת זו עם טוויסט של קליעה של העור. 99 ש"ח כל זוג.
חצאית סמי מחוייטת. פריט שימושי בארון של כל בחורה. באפור או בשחור. 99 ש"ח.
שמלת פרנז'ים יפה ביותר, לא בטוח שתהיה מאוד שימושית בעתיד, אבל לחורף-קיץ הקרוב? רותחת. 129 ש"ח.
ושמלה שחורה עם שרוולים וסגירת ריצ'רץ' מאחורה. נכנסת בקלות לקטגוריית LBD. שלכן תמורת 159 ש"ח.
האמת, קצת מביך שרשת שמתיימרת להיות המתחרה הישראלית בH&M יכולה להציע לנו בייסיק בלבד.

2 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

הבייסיק שלהם הוא לא מהסוג שבו את יכולה לראות עת עצמך סוגרת בשקט 7-8 שנים בכיף. לצערי, הבייסיק שלהם חד פעמי, מה שמביא אותי למצב שאני חושבת שאם כבר אקנה חד פעמי, לפחות שלא יהיה בייסיק. עכשיו תספרי כמה פעמים הצלחתי לומר תא המילים "בייסיק" ו"חד פעמי" בתגובה הזו. זה שוס היסטרי D:

קרן אמר/ה...

האמת שזה מאוד דינמי.
יש לי בגדים מהם שמחזיקים לי כבר כמה שנים ויש דברים שלא שרדו יותר מדי.
מצד שני, אני לא בטוחה שקיימת היום רשת שתוכלי לקנות בה פרטי בייסיק והם יחזיקו לך 7-8 שנים. אם יש לך אחת כזו, do tell!