19.3.2009

אדום-כסוף-שחור-לבן

אני ממש אוהבת את שילוב הצבעים הזה. יש בו משהו מאוד אלגנטי, אבל גם רענן.
חסרות לי סנדלים שטוחות עדינות בצבע כסף. נראה לי שזה פריט מאוד שימושי לקיץ. ומאחר ויש בי אנטי קשה לנעליים בלבן (בטוח יהיה פוסט על זה...), סנדלים כסופות הן האלטרנטיבה שלי.

הרכבתי כאן אאוטפיט על בסיס שמלה פשוטה בשחור-אפור-לבן של forever21, שברמת העיקרון מאוד מסוכן להזמין מהאתר שלהם מסיבה אחת. הבגדים שלהם אמנם יפים, אבל הם זולים, ולעיתים זה לא רק במחיר, אלא גפ במראה. לפעמים הגימורים לא משהו, תיפורים גרועים, או סתם בד סינטטי וצ'יפי. אבל יש שם גם פריטים לא רעים בכלל, בין כל פריטי ההוצ'י מאמא שמטיילים שם. ולכן, אם ממש בא לכן על משהו מהאתר, עדיף שתחכו שמישהו שאתן מכירות יהיה שם וימשש או יראה מקרוב, מנסיון.
אבל האמת שאת השמלה הזו אפשר למצוא גם בארץ בכל מיני חנויות.
יש לה גזרה שמאוד מחמיאה לי. זו הגזרה של רוב השמלות שלי. מאחר והנכס שלי הוא דווקא החזה, ואני מרגישה יותר בנוח בבגדים שלא צמודים לבטן, גזרת אמפייר עדינה מתאימה לי בדיוק. אבל צריך לשים לב עם הגזרה הזו. לפעמים החיתוך וההתרחבות של הבד נעשית מוקדם מדי, יותר מדי מתחת לחזה, ואז מאבדים את המותן וזה מאוד משמין, אז תמיד צריך למדוד. אבל זו נראת לי טובה, בגלל ה"חגורה" בשחור שהיא חלק מהשמלה.

אז על סנדלים בסגנון הזה אני זוממת, ומקווה שגם אמצא. לאמא שלי יש זוג ממש דומה וגם ממש נוח מWeekend, אבל כשרציתי לקנות כבר לא היה להם במידה שלי, וחבל!
אני רוצה לחפש כאלה שגם יהיו נוחות, ולא שטוחות כל כך שהולכים על קרש עץ קטן ודק.
יש משימה!

2 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

היי,
תתחדשי על הבלוג.
הסט הזה ממש יפה גם אני מאוד אוהבת את השילוב הזה.
ותודה על הלינק, הוספתי גם את שלך :)

קרן אמר/ה...

תודה :)
אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כל הזמן, יש לנו טעם דומה... אז זה קישור + המלצה בחום