8.7.2010

בין האצבעות

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אצלי הזמן פשוט בורח מבין האצבעות. אני מרגישה שרק לפני שבועיים עוד סבלנו מג'ט לג מהטיול והופ, כבר הגענו כמעט לאמצע יולי. מה קורה פה? מישהו מריץ לי את החיים קדימה בTiVo שלו? אומרים שהזמן עובר מהר כשנהנים. אני חושבת שאני אכן נהנת. אני בתקופה מאוד טובה. סיימתי את התואר, אני עובדת במקצוע שאני אוהבת, אני מטפחת תחביב(הבלוג) מוצלח ומהנה(מבחינתי, מקווה שגם מבחינתכם...), יש לי בנזוג לחיים שאני מאוד אוהבת ומשפחה תומכת. אבל למה כל זה צריך לעבור כל כך מהר?
אולי כל המחשבות האלה מגיעות אליי בגלל שיום ההולדת שלי מתקרב(23 לאוגוסט) והשנה אחגוג 25 קייצים מהבילים. יומולדת 25 תמיד הרגיש לי כמו יומולדת משמעותי בשנות ה20 לחיים. מן נקודת ביניים כזו שבה נדרשים כבר להיות מגובש ובוגר אבל מצד שני צעיר ונרגש. עד עכשיו התעסקתי בלבחור מקצוע, להתחיל תואר ולסיים אותו, לבחור תחום שבו אני רוצה לעבוד, בדרך גם למצוא חבר, לעבור מהבית של ההורים, אולי אפילו עם החבר. אז סיימתי עם כל אלה ועכשיו כנראה הזמן להתרווח ולהנות מכל זה. אין לי כל כך פואנטה, אני סתם מקטרת על בריחת הזמן, שאני משתדלת למלא בדברים שמשמחים אותי. רק תמיד תהיתי אם גם אחרים מרגישים שהזמן טס להם... מרגישים?
מה לבשתי?
מכנסונים מForever21.
חולצה מהוניגמן עודפים שאמא קנתה ואני השאלתי, 3 ב100 ש"ח ושולם עם תווים, אז טוטאל של קצת פחות מ30 ש"ח.
סנדלים מסטיב מאדן בשנה שעברה, 240 ש"ח.
טבעת מהדוכנים באוניברסיטה, 3 ב5 ש"ח.
לק כתום קורלי שכזה מארה"ב.
סופ"ש נעים לכולם(שיעבור לאט וטוב)!

5 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

הלק מהמם. יש לי כמה גוונים של כתום-קורל כזה של כל מיני חברות ואני ממש אוהבת לשלב אותו עם טורקיזים למיניהם :)

קרן אמר/ה...

היי מיראל, ברוכה הבאה!
הגוון הזה באמת משתלב מצויין עם טורקיזים ותכלת. אני מאוד אוהבת אותו לקיץ. הוא טוויסט מעניין על האדום הבנאלי.

נעלולה אמר/ה...

לא רק לך הזמן בורח בין האצבעות. במידה מסוימת הוא בורח לכולנו, גם לאלה שפנאטיות על ניצולו המעולה (נחשי מי).

קרן אמר/ה...

אז לא רק אני מאבדת אותו...

sefi אמר/ה...

ניראה שניצלת את הזמן טוב עד גיל 25.
אחלה מכנסונים :).